Hajánková


Už nějakou dobu jsem koketovala s myšlenkou založit novou rubriku pro moje děti. Tam jim budu kreslit, psát básničky a povídky. Pohádky ne, ty totiž nezvládnu, ani kdybych se na hlavu stavěla. Divný, že jo? Tak už je to tady a rovnou s první básničkou i obrázkem, oboje věnované blogu Kulíšků :).

Hajánková

Maminka se něžně sklání
nad miminkem ve svých dlaních.
Naplňují jí ty chvilky
bez plexiskla, bez postýlky.

Loučí se, musí zakrátko
vrátit zpět svoje děťátko
do vyhřátého pelíšku
kde moc dobře je kulíškům.

Do ouška šeptá mu tiše
"Krásně snová ať je říše
tvá a poklidný máš spánek.
Ať nad tebou bdí Hajánek..."


29 komentářů:

  1. Krásná básnička. Už proto, že je do ní vloženo tolik lásky, čehož si nejde nevšimnout z každého řádku

    OdpovědětVymazat
  2. Něžné a krásné, je z toho cítit láska.

    OdpovědětVymazat
  3. Něžné, láskyplné, krásné, roztomilé. Smekám svůj kakaový cylindr :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásný, jemný, roztomilý!

    OdpovědětVymazat
  5. Jak já bych se nejraději zavrtala do vyhřátého pelíšku... :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, to je krásné I kresba kulíška je  parádní, takhle nějak jsem si ho při čtení básničky představovala

    OdpovědětVymazat
  7. Na blogu kulíšků už je i Tvá druhá básnička. Děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za milé komentáře, jsem ráda, že se líbí buď básnění. Moc si toho vážím .

    OdpovědětVymazat
  9. [15]: Ty jsi nápad sama o sobě, určitě to bude časté

    OdpovědětVymazat
  10. Chtěla bych hrozně moc poprosit o vyplnění dotazníku, je to pro mě opravdu moc důležité. Dotazník se týká tématu týrání a zneužívání dětí a slouží mi jako podklad pro mou bakalářskou práci.Předem moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  11. To je bezvadná básnička, Jani.

    OdpovědětVymazat
  12. Z rubriku je to super napad . Je to milunke, krasa

    OdpovědětVymazat
  13. opatrně s tou power jógou, ono se to fakt nezdá, ale může tě to nakopnout stejně jako uspat

    OdpovědětVymazat
  14. To se ti povedlo, Janinko ;) Básnička je lehká, milá a *zívne* uspávací! Taková básničková ukolébavka ;) A Hajánek, tak ten se ti také povedl, krásně se usmívá... (a teď jsi mě málem uspala!)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji vám, jste opravdu milí .

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné veršování a pěkná i kresba hajánka. Tak mám chuť ho stvořit v háčkované podobě. Nemáš nic proti tomu?

    OdpovědětVymazat
  17. [25]: Děkuji , háčkovaný skřítek je skvělý nápad, samozřejmě, že mi to nevadí .

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je opravdu hezká kresba i ta básnička k ní. Jednoduchá a přitom výstižná, milá.

    OdpovědětVymazat
  19. [27]: Moc ti děkuji, Růženko!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).