Týden 1. - povánoční


Pan Pinďourek v naší domácnosti (a v Míšově hlavě) neupadl v zapomnění, jak jsem se mylně domnívala (a tajně doufala). Máme nový komiks a Pan Pinďourek posílil své řady, věrně ho provází nová postava. Paní Rybička...

Ze starého kalendáře jsem přepisovala do toho nového významná data a při té příležitosti jsem se dokopala k tomu, že přepíšu i do Matějova deníčku jeho pokroky, které jsem do kalendáře během roku zaznamenávala. Myslela jsem, že budu vypisovat maximálně tři měsíce zpátky, jenže on to byl skoro na den rok! Připadám si, jako bych to všechno prošvihla a jen se tak okolo mihla, jak rychle to uteklo...
Taky jsem v kalendáři narazila na záznam, u kterého jsem se na chvíli zasekla, protože jsem ho prostě nemohla přečíst - "míříš ouadčemraiv":D.

Matěj mi v jídelním koutě vyspároval mezery mezi parketami. Bramborovou kaší.

Nový poznatek - chipsy s příchutí "Pečené kuře" chutnají jako hrachová kaše.

Sklízela jsem stromeček a vánoční výzdobu a protože mi bylo líto vyhodit zbytky svíček z adventního věnce, zapálili jsme je a dodatečně odlévali tvary do vody. Bohužel, nečeká mě nic hezkého, všechny tři výtvory signalizují přírůstek na nose ve formě bradavice, poslední dokonce i na bradě...:)

Moje bradavice poprvé...


Moje bradavice podruhé...


A nakonec i potřetí. Fňuk.


Ale když výtvory otočím, jeden mi připomíná velblouda (asi návštěva ZOO)...


... a ten druhý medvídka Pů v hrnku od medu.


A ten třetí - ať ho otáčím, jak chci, pořád je to bradavice. Nebo vyhřezlá střeva :).

17 komentářů:

  1. To byl dobrý nápad, já to už párkrát zkoušela, ale vosku bylo méně, takže nevyšlo nic zvláštního..

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíš, já si vzpoměla, jak jsem dostala jako holka příšernej vejprask. U nás nešel proud a tak se svítilo svíčkama, které byly všude. Chodila jsem asi tak do třetí třídy a po návratu ze školy jsem jednu svíčku objevila v koupelně. Vedle byly i sirky a cigarety. Svíčku jsem zaplálila a kapala vosk do záchodu. Líbilo se mi, jak se kapky, dopadající z výšky, rozstřikují a vytvářejí hvězdičky. Ale z hvězdiček pak vznikla kra a já neustálým kapáním z kry vyrobila podešev.  

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nápis je zcela jasně směsí staroslověnštiny a keltštiny. Podobným jazykem například mluvila kněžna Libuše ve svých proroctvích, které jsou teď mylně vykládána. Ten tvůj nápis se dá volněji přeložit jako "dělám blbosti".

    OdpovědětVymazat
  4. Tak se mi zdá, že vstup do nového roku proběhl u vás doma úspěšně, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. tak odlévání z vosku vidím prvně - to musím vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy, to jsou tvary Ale souhlasím s Tebou, že poslední odlitek opravdu vypadá jako medvídek Pú v hrnci od medu

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Stačí široká svíčka nebo i jen ta malá v kalíšku, pak je vosku docela hodně :).

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé odlitky. Tak to vypadá, že v ZOO u velbloudího výběhu získáš medvídka Pú. Co mi připomíná ten třetí radši ani říkat nebudu - nechci tě strašit.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda ty máš zápisky o pokrocích synů!! Ty jsi dobrá!!! Já ne. Vzdala jsem to. Mám pocit, že je to stejně nebude zajímat a krom toho bych to nestíhala.

    OdpovědětVymazat
  10. Tvůj Hajánek už je na blogu kulíšků.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten s velbloudem mi připomíná pytle s dolary a všude kolem drahokamy To zní jako moc fajn vyhlídky!! Medvídka Pú v hrnku taky vidím, ale asi bych na to nepřišla bez tvé nápovědy.

    OdpovědětVymazat
  12. Druhá mi taky připomíná méďu. Tedy, druhá "bradavice", jak tomu říkáš... Spárovat podlahu bramborovou kaší? To je ale šikovný klučina! Je perfektní, že si tyhle drobnosti zapisuješ. Jednou bys možná měla pocit, že se to ani nestalo, takhle to budeš mít potvrzené, že se to stalo...

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: No, mně to ještě připomnělo mimino, ale to je už fakt o strašení .

    OdpovědětVymazat
  14. Doufám že to nebudou vyhřezlá střeva

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Možný je všechno, i vyhřezlá střeva .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).