Náš nový dům :)


Myslíte si, že jsem tou touhou po vlastním domečku posedlá? Ale ne. Jen na něj musím myslet každý den a každou minutu!

Kecám, jen se mi moc líbilo, že se stejným způsobem vyjádřil Gargamel o Šmoulech a prostě jsem to musela použít :). Občas mi ale domeček na mysl přijde a tak jsem si postavila alespoň LEGOvý. Zabila jsem tak dvě mouchy jednou ranou - odrovnala jsem svojí momentální chvilkovou depku a moje děti byly spokojené, že jsem s nimi byla v pokojíčku a daly mi chvíli pokoj :).

Tady je, v celé své kráse...


Kuchyňský kout s jídelnou...


Obývací pokoj...


Dětský pokoj...


Ložnice s koupelnou :).

27 komentářů:

  1. Ach, to je báječnej barák! A ten dort v jídelně! A krb!! A růžové prkýnko...

    OdpovědětVymazat
  2. Hih. :) Furt si pamatuju jak byl brácha menší a taky se tu pořád něco skládalo.

    OdpovědětVymazat
  3. originálne! úžasný domček, radosť žiť!

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpomínám,jak jsem si na chatě pod borovicí vyrobila indiánskou chýši z klacíků, mazlavky a střechu ze svázané trávy. bydlela tam mnou vlastnoručně namalovaná a z papíru vystřižená indiánka s indiánem, dokonce jim tam vůbec nezatékalo, pak tam ale také chcíplo ptáče, vypadlé z hnízda, které jsem se jala zachraňovat a nacpala ho tam. Chudinka. Proč máme všichni touhu stavět si domečky? Janinko, hezky jste si hráli!

    OdpovědětVymazat
  5. isto sa raz domceka dockas a v plnej parade legovi je sice maly, ale moc mily a je tam dokonca aj mnamka

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že dům je kompletně vybaven!

    OdpovědětVymazat
  7. Mám vyzkoušené, že sny se plní ve chvíli kdy to nejméně čekáš. Tak snad se i ten tvůj vyplní a vysněného domečku se dočkáš.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: ...ale kdyby někdy, to by bylo prima, že:

    OdpovědětVymazat
  9. Snít je krásné a já věřím, že jednou se ti ten sen splní.

    OdpovědětVymazat
  10. Kostička s plamínky nemá chybu ...

    OdpovědětVymazat
  11. panejo - to je bydleníčko - zatím tedy musí stačit legový domeček a časem určitě dojde i na ten větší   

    OdpovědětVymazat
  12. Mě by zajímalo, co za tajemství je na půdě. Můžu-li soudit podle naší, bude to při tak krásném domku něco kouzelného. Truhla po prababičce, plná pokladů, hvězdářský dalekohled, skříňka plná zapomenutých borůvkových (mňam) marmelád.

    OdpovědětVymazat
  13. To sou mi věci... takový domeček. Ten obývák vypadá tak útulně! No, jen se nastěhovat, že? ;)

    OdpovědětVymazat
  14. No tedy, ten je skvělý! Třeba si ho jednou takhle postavíte i v reálu, nejenom z Lega

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Děkuji moc . Ty domečky jsou takový vděčný materiál...

    OdpovědětVymazat
  16. Takové domečky jsem jako menší měla moc ráda .. Děda mi vždycky stavěl garáže a já v nich parkovala autíčka, to byly časy Je fajn, že si dětem udělala radost a navíc si u toho i odpočinula Nečekala jsem, že z lega se dá sehnat i přímo nábytek, to jsou dneska věci

    OdpovědětVymazat
  17. Eňo ňůňo detailečky

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Děkuji , sháněla jsem to po bazarech, kde se dalo, ale stálo to za to .

    OdpovědětVymazat
  19. Já snad už ze zásady přestanu koukat na vaše výtvory z lega anébrž mě vždycky chytne závist

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).