Falešný patchwork - vánoční koule


Ano, opravdu se budu měsíc po Vánocích předvádět s vánočními koulemi, kterým jsem špendlíky ubližovala metodou zvanou "falešný patchwork".

Koule jsem netradičně vyráběla po Vánocích, protože i když jsem se opravdu snažila stihnout to ještě před nimi (to aby stromeček nevypadal jako sociální případ, protože zásoba skleněných ozdob se rok od roku tenčí), časově mi to nevyšlo a naklonovat se (zatím) ještě taky nedokážu.
Prozatím přináším pouze fotografie, pro případné příznivce či nadšence, které by vytvoření něčeho takového lákalo, mám rozpracovaný podrobný návod a bude tu příští týden :).

Nejdříve jsem udělala koulí pět...


...ale tak mě to bavilo, že jsem každé dodělala ještě malou kamarádku :).


Pro příznivce falešného patchworku přidávám na TUTO stránku všechny mé návody a inspirace na toto téma :).

33 komentářů:

  1. Jé, další z mých oblíbených legračních názvů

    OdpovědětVymazat
  2. si šikovná :)  ten návod by to  fakt chcelo také nemehlo ako ja, to inak asi nezvládne...

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné!!! Máš můj obrovský obdiv, miluju všechny kreativce, sama jsem taky nadšenec pro všemožné vyrábění, ale tohle je asi nad mé síly

    OdpovědětVymazat
  4. Nááádhera. Úplně mi to vyrazilo dech. Už se těším na vejce.

    OdpovědětVymazat
  5. mě by snad nikdy nenapadlo ušít koule na stromek, ae vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. Vůbec si nedovedu představit, jak se taková věc dělá, ostatně je to pro mě stejná záhada, jako koule z lega

    OdpovědětVymazat
  7. Ou tak to je nádhera! Také bych to chtěla umět, stromeček jimi ozdobený musí být dechberoucí.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to fantasticky, ale já jsem tak levá, že z koulí bych měla čtverečky

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, ty jsi trpělivá, já bych asi svedla jednu, u druhé bych mřela. Vypadá to ale opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. sikulka, som rada ze si uspene dopichala, vysledok je ohromny

    OdpovědětVymazat
  11. Jupí - počkám si na podrobný návod a už vím, čím udělám mamce radost k svátku, jen jí musím nenápadně znárodnit pár látek   

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu tedy, ty si ale umíš pohrát se slovy! Vždy čekám, co z toho článku nakonec "vyleze"

    OdpovědětVymazat
  13. vypadají skvěle :) budu tu číhat na návod :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jak to sakra děláš, že vypadají všechny stejně? (Tedy, myslím tím pravidelnost skladů, vzorů a stehů...)

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, moc se ti povedly, už se těším na návod a na velikonoční vajíčka

    OdpovědětVymazat
  16. Díky vám, jsem ráda, že se líbí a třeba i inspiruje .

    OdpovědětVymazat
  17. [21]: mamča má velké zásoby, určitě tam najdu i ty stuhy   

    OdpovědětVymazat
  18. Znělo to divně, ale jen malinko, no jo, dvojsmyslná slova

    OdpovědětVymazat
  19. Ty Tvoje nadpisy, to je něco...

    OdpovědětVymazat
  20. To je náádhera, těším se na návod.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]:[24]: No jo, ty názvy... Návod složitý není, jen to chce alespoň trochu šikovné ruce .

    OdpovědětVymazat
  22. Já jen zírám, na návod ale nečekám, to by byla sebevražda, se do něčeho takového pouštět, tedy rozhodně pro někoho, kdo začal před dvaceti lety plést svetr své dceři, po dalších patnácti letech zauvažoval, jestli by to nestihl doplést aspoň té druhé (nestihl) a teď si říká, no jsem sice babička, ale zas, růžová pro kluka to je blbý a s modrou už začínat nebudu.     

    OdpovědětVymazat
  23. [27]: V tvém případě evidentně platí, co nemusíš udělat dnes, nedělej raději nikdy .

    OdpovědětVymazat
  24. Je to opravdu překrásné, úplně to vidím na tom stromečku, jak těmi barvami září.  Ale nebylo by rychlejší a levnější koupit?

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Děkuji, rychlejší by to asi bylo, ale levnější určitě ne .

    OdpovědětVymazat
  26. Jé,tyhle patchworkové koule jsme dělaly ve škole,protože ve 4.třídě máme šikovný kroužek,kde takhle různě děláme a strašně šikovnou učitelku Z tý koule mě bolely ruce,furt špendlíky, PS: Povedly se ti

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).