Nenapravitelný romantik?


Za barem #52: Svatba snů
aneb
"Doufám, že nezůstaneme jenom u toho snu :)"

Zadání dvaapadesátého kola soutěže najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Tenhle úkol nebyl nijak zapeklitý, i když jeho řešení nejspíš nebude tím, které se nabízí jako první... Moje vysněná svatba by tedy měla být...

...zlatá a měla by se konat za 39 let, pokud se toho ovšem dožijeme...
...potěšením pro duši, tedy s lidmi nám milými, dětmi, snad vnoučátky, přáteli.
...voňavá, barevná a chuťovým buňkám nezapomenutelná. Slavnost bude tedy na zahradě nebo louce plné květin, nerada je totiž trhám, líbí se mi mnohem více ve svém přirozeném prostředí. A když nebudeme coby důchodci při penězích, můžeme se tam rovnou všichni napást :).
...oušku lahodná, oba už roky preferujeme Depeche Mode, Enigmu, Enyu, A-háče, Hanse Zimmera, takže snad nám tento vkus zůstane.
...zábavná a hravá, jenže co já vím, na co a s čím si budu chtít hrát ve svých skoro 72 letech?? Možná nás s manželem bude bavit navzájem si schovávat klapačky (zubní protézy)... :)
...sladká. Je jedno, jaký bude mít dort tvar, hlavně, že bude piškotový s oříškovým krémem. Ten má moje drahá polovička nejraději...

Tak jakpak se vám líbí moje vysněná svatba :)?

13 komentářů:

  1. Krásný sen, který ti trošku závidím. Obávám se, že v mém případě hodně těžko splnitelný. O zlaté svatbě by mělo mýmu manželovi být 91 let.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná vysněná svatba, opravdu! Moc bych ti přála, aby se ti to jednou splnilo! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tak budu držet palce, aby taková opravdu byla :))

    OdpovědětVymazat
  4. To je téma!!! Nad tím jsem nikdy nepřemýšlela, tak nevím, jestli s emám inspirovat Každopádně přání se plní a zvláště ta, která jsou do detailů vykreslená. Takže Ti přeji krásný solo  a zlatý tanec manželský na vaše oblíbené Téma svatba snů mi příjde jako ještě absurdnější než aktuální TT

    OdpovědětVymazat
  5. Musíš to dát přečíst svým dětem, až budou velký - aby věděli, jaký dort upéct, jakou hudbu zahrát, a na jakém místě uspořádat slavnost.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tenhle blog bych navrhla rovnou k archivaci do katalogu Národní knihovny ČR

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Kerrio, nezoufej, stříbrná svatba je také krásná! Já taky nemám jistotu, jestli se toho dožijeme, kdo ví, co bude...

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné a snové a já ti přeju, aby se alespoň něco z toho vyplnilo. Ono stačí pobýt s rodinou a těmi, kteří nás mají rádi.

    OdpovědětVymazat
  9. Jestli mě pozveš, tak nádherná

    OdpovědětVymazat
  10. Svatba to bude nádherná, to se musí uznat.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Diamantová, to je šedesát let, že? Tak toho se nejspíš nedožijeme. Ale co, hlavně, že se máme rádi...

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný sen...i já si sním.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).