Rooibos


Za barem #46: Kouzelný lektvar
aneb
"Chceš potěšit Janinku? Dej jí tuhle "bylinku" :)"

Zadání šestačtyřicátého kola soutěže najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Stejně jako čaje ovocné nemá tenhle nápoj (nebo chcete-li lektvar :)) s čajem nic společného. Bylo by na dlouhé povídání, jaké pozitivní účinky rooibos na lidský organismus má, mohu snad jen vypíchnout vysoký obsah antioxidandů, absenci kofeinu a lahodnou, oříškově sladkou chuť.
S rooibosem začínám každý den a většinou neskončím jen u jednoho šálku...


14 komentářů:

  1. Mně chutná hrozně moc takový ten kořeněný rooibos, myslím, že je z Pickwicku.

    OdpovědětVymazat
  2. Rooibos moc nemusím, dávám přednost nezdravému, ale lahodnému černému čaji s medem a citrónem

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, čaje mám ráda, i ty čaje nečaje. Prostě, vše co se jich týká, lákavé :)

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Mně zatím nejvíc oslovil sypaný rooibos a pak ještě od Teekanee, mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. Vím, že roiboos je nabitý vitamíny, ale popravdě mi nechutná. Raději mám čaje klasické, zelené nebo černý čaj, občas i ovocný, ale musí mít výraznou chuť. Nejlepší jsou sypané, ty smeťáky od Jemči nemusím ani za deset korun.

    OdpovědětVymazat
  6. to som este nepila, ani netusim ako to chutna vypada ale lakavo

    OdpovědětVymazat
  7. já miluju všechny čaje, záleží na náladě, tedy spíše chuti, ale.. pokud s ejedná o rooibos, preferuju sypaný... přijde mi chutnější...

    OdpovědětVymazat
  8. Rooibos je vynikající. Já ujíždím hlavně na bílém čaji, to je moje :) Jinak se rozmazluju, chodím si do jednoho obchůdku nechat míchat do pytlíčku ovocný čajíky s usušeným ovocem na vylouhování :) Třeba takovej čaj višně s rumem.... Mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Môžem s tebou vytvoriť rozhovor do mliečneho baru? :) Ak áno, prosím napíš mi na mail -> mimqa-graphics@seznam.cz, ďakujem

    OdpovědětVymazat
  10. Čaje Rooibos- velký výběr:

    OdpovědětVymazat
  11. Hehe :-) Já to mám docela dost podobně a velice se mi líbí ten váš slogan s Janinkou, to mne pobavilo, protože jsem také Jana :-D Jinak čaje mám velice ráda a rooibos obzvlášť hodně... Našla jsem jednu super stránku na čaje, tak kdybyste chtěla odkaz nebo tak, tak Vám ho velice ráda zašlu... :-) Ráda se dělím o dobré věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíte, od té doby se mi změnily chutě a postupně jsem na tenhle čaj zapomněla. Asi si ho budu muset připomenout :).

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).