Rozhovor


Za barem #47: Hovory s Hosty
aneb
"Zpovídám Míšu"

Zadání sedmačtyřicátého kola soutěže najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

"Míšo, mohl by jsi se prosím pořádně kouknout na tyhle stránky a pak mi odpovědět na pár otázek?"
"Jo, jasně..."
"Takže, co se ti tu na první pohled zalíbilo?"
"Beruška."
"Ta je z marcipánu."
"Hned bych ji zblajznul!"
Listujeme recepty a tak dalších pár chvil mi neodpoví na žádnou otázku a vypadne z něj akorát:
"Jů, to se mi líbí, jéé to bych si dal, hmmm, to vypadá dobře, mlask, mňam mňam, mňam, dobrůtka."
"Z těch dobrot, co jsi viděl, se ti líbila nejvíce jaká?"
"Ovocné jednohubky. A tý vado, co je tohle?"
"To je retro hra, tu jsem hrála, když jsem byla malá."
Rozhovor se na pár minut zasekne, prvňáček si hraje. Pokračujeme.
"Co by si na stránkách musel najít, aby jsi se sem vracel?"
"Víc staveb z Lega, víc her a recept na okurkovou omáčku, písničky a recepty na všelijaký dobroty. Já bych pak každý ráno vstal, řek si: Héj, koukni se na Mléčný bar, co je tam za novej recept! a pak šel nakoupit, co na to potřebuju a pak to uvařil. A vy by jste ještě spali."
"Paráda, díky moc, Míšo!" :)

5 komentářů:

  1. Okurková omáčka mě překvapila, to mu tak chutná?

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Kdyby záleželo na něm, nejí nic jiného, než okurkovou omáčku...

    OdpovědětVymazat
  3. Takového chlapa držet a nepustit. I když zatím jen prvňáček

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).