Tvoření s dětmi - To je věž...


Za barem #33: Hrad z kostek cukru
aneb
"Se mi to trochu nepovedlo, no..."

Zadání třiatřicátého kola soutěže najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Staví se to skoro samo, je to jako LEGO, jen to nemá ty čudlíky a tak to není vůbec stabilní. Zářným příkladem je obrázek číslo dvě, kdy se jedná o moje "dílo" a v porovnání s prvním obrázkem mého prvňáčka (kterému dávám pět bodů z pěti) se červenám studem. To totiž jedna paní zase chtěla machrovat a dokázat, že z cukru jde postavit velestavba do výšky. No, možná jo, ale mně tedy ne, protože to vypadá jako vykotlaný zub... 


8 komentářů:

  1. Jo, takovou cukrovou věž jsem viděla, a uvnitř hořela svíčka, vypadalo to náramně zajívě.

    OdpovědětVymazat
  2. Klobouk dolů, obdivuju tvou kreativitu a hlavně trpělivost. A jak je vidět, jablko nepadlo daleko od stromu a Míša je také šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Malý je šikulík a ty si z toho nic nedělej, v Pise se jim to taky moc nepovedlo a kolik na to nalákají ročně turistů.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné. Šikulové. Z cukru se náááhodou staví moc dobře. Na vlastní oči jsem viděla celé hrady a komplexy budov dělané z cukru. Ovšem používali přitom pravděpodobně maltičku z pískového cukru nebo tavicí pistoli. Otvory a arkády se dělají tak, že vystřihnou šablony s příslušným tvarem otvoru a cihličky lepí na sebe kolem až to uschne a zase ztvrdne, tak papír odstraní.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Aha, a já si pořád říkala, čím to k sobě slepit, aby to alespoň nějak vypadalo... Tak takovýhle fígl na to mají...

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první zas vypadá jak lebka. Sladká lebka a sladká věž. Jémine

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).