Dortík herní :)


Dortík, který jsem spatlala dnes, je o dost "vymakanější", než ten včerejší. Postavička na obrázku se jmenuje Ratchet, což bude asi něco říkat pouze těm, kteří se pohybují v herním prostředí, nebo doma vlastní nějakou herní konzoli, na které si hru ze série Ratchet and Clank zahráli :)

Ani tentokrát se malování čokoládou neobešlo bez komplikací. Obrázek jsem si namalovala asi týden předem na pečící papír s tím, že ho na dort později přenesu. To se ukázalo jako nebetyčná blbost, protože jsem neměla vyzkoušené, co takhle pospojovaná čokoládová poleva se sebou po týdnu udělá. Tahle se začala lámat, takže obrázek jsem musela skládat na dort po kouscích. Ale i tak mám z výsledku velikou radost :).

26 komentářů:

  1. To je naprosto geniální výtvor!

    OdpovědětVymazat
  2. a vážne je úžasný ,nekecám.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,v tvojí mozkovně se mi moc líbí.Asi sis nevšimla,ale chodím sem pravidelně,ale nikdy mě nenapadlo napsát ti sem komentář.Líbí se mi i tvoje články,fotografie a hlavně design tvého blogu.Také se mi líbí,že jsi na tomto blogu velmi AKTIVNÍ..Jenom tak dál pokračuj,ať se mám na co koukat ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, to je hustý... Sakra, hned bych měla na nějakej dort chuť. Smutný, zrovna dneska se k žádnýmu fakt nedostanu...

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda. :) Takovej dort by mi snad i bylo líto jen tak sníst.

    OdpovědětVymazat
  6. a radost byla naprosto oprávněná je parádní - ježíš já mám hlad

    OdpovědětVymazat
  7. No ty vole.. cooo, hej tak to je brutální, škoda do toho zabořit nůž

    OdpovědětVymazat
  8. Pošli kousek i k nám na Moravu!

    OdpovědětVymazat
  9. Bože tá je úžasná a ja mám problém urobiť praženicu hanbím sa teraz

    OdpovědětVymazat
  10. Do takového dortu bych se bál kousnout, abych ho nepoškodil

    OdpovědětVymazat
  11. No tak tenhle je už úplně brutus dokonalý! Super, krása, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  12. Ňami, hned bych si ho dala Vypadá úžasně, určitě i chutná. Že se ti chce dát si práci s něčím, co se pak stejně sní. To si aspoň dát tu fotku zarámovat

    OdpovědětVymazat
  13. To je parádní dílo! Doufám,že to někdo nesežral!

    OdpovědětVymazat
  14. Janinko, jako obvykle nádhera. Tohle bych taky chtěla umět.

    OdpovědětVymazat
  15. Budu jen opakovat, co tu už padlo - copak se něco takovýho dá jen tak prachsprostě sežrat (neřkuli poté i vysrat... pardon)

    OdpovědětVymazat
  16. Ach jo, neděle odpoledne, ke kafi akorát tak chleba s marmeládou a obrázek tvého úchvatného dílka, který bouří mé chutě a žaludeční šťávy, já si zoufám, což by ovšem mohl být pěkný námět na téma týdne.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty si carodejka! Slatka carodejka!

    OdpovědětVymazat
  18. No teda Jani, mít klobouk, tak ho před Tebou hned smekám To je dílko teda Muselo to dát zabrat, ale výsledek je úžasný Až by mi bylo líto takovýhle dort zakrojit

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě, že už jsem po večeři. I tak, ale Pavlovův podmíněný rexlex funguje, aneb slintám jako bernardýn. Máš můj hluboký obdiv.

    OdpovědětVymazat
  20. [3]: Děkuji, ráda bych, ale nemáš tu odkaz na blog .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).