Pan Pinďourek a spol.


Už je to nějaký pátek, co jste se mohli bavit komiksem "Pan Pinďourek", který vymyslel a vytvořil můj osmiletý syn. Tajně jsem doufala, že na pana Pinďourka zapomněl, leč opak je pravdou a do týmu si přibral parťáky "Paní Rybičku" a "Cecky". Co je "Pinďourek" a "Cecky" asi víte, co je "Rybička" si jistě domyslíte :).

A já si tak říkám, co by se stalo, kdyby tohle dostal do rukou odpovědný sociální pracovník... Provedl by šetření, nebo by se pousmál nad bezbřehou dětskou fantazií?

Časák pro úchyly na cecky




"Cecek" uprostřed jsem trochu nepochopila, nejspíš mu vadilo "čaukování" :)


Komiks Pan Pinďourek a Paní Rybička
(v té době, kdy komiks psal, se ještě pravopis neučili, tak mu prosím odpusťte tu RYBYČKU :)



41 komentářů:

  1. Ahojky, máš krásný blog, putuje do mých oblíbených.Jak jsi se k blogaření dostala a kde bereš inspiraci na články?Odepiš pls ke mě-klik na web :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj byla bych moc ráda,kdyby ses u mě na blogu pochlubila se svými mazlíčky(pokud nějaké máš a nemusí to být křeček)=)stačí se kouknout tady:

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Pinďourek a spol. nemá chybu. Zdá se, že to v těch chlapečcích je od mala.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé. No tohle psát má osmiletá sestra, tak mamku asi klepne. Ale tak je to roztomilé, zvlášť když se na to potom člověk narazí za pár let.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ten váš kluk mi teda dává Co z něj jednou vyroste... to bude asi zvíře

    OdpovědětVymazat
  6.      tohle mi nedělej - jsem si málem dneska podruhé vyrazila smíchy zuby o hrneček šikulka je to, jen počkej až povyroste, jestli bude mít stále takovou fantazii, tak to bude švanda   

    OdpovědětVymazat
  7. Tak koukám, že kromě budoucího prezidenta, máte doma ještě další budoucí celebritu. Už se jen musí rozhodnout jestli bude světoznámý malíř, biolog, nebo koordinátor pro sexuální výchovu ve školství.   

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj syn má vskutku obří fantasii!!

    OdpovědětVymazat
  9. To schovej, jednou se to dost draze vydraží, až bude mistrovi slavný

    OdpovědětVymazat
  10. Janinko,nemám slov ! Mám pečlivě schované obrázky našeho synka. Jeden čas neustále maloval Ježíše Krista na kříži. Jak k tomu došel nevím, naše rodina je nevěřící. Pak měl pekelné období, kdy maloval pekla všeho druhu, poté ,co viděl pohádku S čerty nejsou žerty. Další obrázek, který jsem si zapaspartovala je Střihoruký Edward, vypracovaný do každého šroubečku na nůžkách. Zajímaly ho dost zvláštní věci a musím říct ,že mu to zůstalo. Z toho mi vychází jedno. Janinko,těš se,asi budeš brzo babička

    OdpovědětVymazat
  11. Říká se, že štěstí přeje připraveným. Z přiložených komiksů je vidět, že je tvůj syn dokonale připravený do života.   

    OdpovědětVymazat
  12. Tady to dříme!!! Ten talent a smysl pro humor! Hlavně nepošlapat a nezadusit! Nejlépe podporovat inspiraci ukázkami v reálu!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je teda nářez.     

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě mně napadlo, že ten časák je podle názvu asi tak trochu i pro mně.

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji vám, jsem ráda, že se líbí .

    OdpovědětVymazat
  16. Ehm, tvorivi chlapec moc by ma zaujmalo co sneho vyrastie

    OdpovědětVymazat
  17. Holka, tohle si schovej, to je bomba!

    OdpovědětVymazat
  18. chlapček je šikovný noo D rada by som vedela, kde zistil, že čo ako vyzerá

    OdpovědětVymazat
  19. Je Ti jasné, proč to tentokráte Kubovi neukážu Kristepane, to nás čeká tak za rok.

    OdpovědětVymazat
  20. Akorát u nás to vypadá spíše po tatínkovi úchyláctví na zadky než na cecky...

    OdpovědětVymazat
  21. [26]: Naprosto . Třeba to nebude tak horké...

    OdpovědětVymazat
  22. Janinka, ĎAKUJEM TI!!! Natrafila som na Tvoj blog a po prerehlení sa až sem, som si neskutočne oddýchla. Prečo? Mám doma dvoch 7 - ročných umelcov, ktorí by si s Tvojim dokonale rozumeli. Obrázky na tému "pindíkov", "rybičiek" a podobných skíc anatomických odlišností tela ženského a mužského, by sme mali aj na vernisáž, ale ja som ich prezieravo, a hlavne potajomky, hádzala do krbu. Netuším, čo by som asi hovorila prípadnej nečakanej návšteve.

    OdpovědětVymazat
  23. Zvláštní, moje matka by se z takovýchto kresbiček zcvokla i kdybych je dělala teď, ve svých dvaceti letech, přitom je to tak roztomilé!:)

    OdpovědětVymazat
  24. [29]: Není zač, to já děkuji za milá slůvka a zjištění, že nás je takových víc a nejsme v tom sami .

    OdpovědětVymazat
  25. [30]: Tak to jsem asi zvláštní matka, ještě jsem se nezcvokla .

    OdpovědětVymazat
  26. Tvůj klučina má velmi bujnou fantazii

    OdpovědětVymazat
  27. [33]: Aháá, to mě nenapadlo...

    OdpovědětVymazat
  28. MILUJU MILUJU MILUJU!!! Zešílím z toho, to je tak skvělý, že se málem počůrám - smíchy i blahem. Více takových komiksů Vidíš, další pojmenování vagíny - rybička.

    OdpovědětVymazat
  29. [40]: Člověče, sem jsem nezabloudila snad sto let, málem jsem se teď udusila smíchy, když jsem to znovu četla. Díky ti z okomentování a připomenutí rybiček!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).