Týden 8. - prskavý a chrchlavý


Míša si ze školy přinesl dárek v podobě bacilů a protože je hodný a štědrý, hezky se s námi všemi o něj podělil. Jsme do jednoho nemocní a já funguju v režimu "stand-by", takže tenhle týden bude méně ukecaný a více obrázkový.

I přes otravné marodění se na tomto týdnu dají najít pozitivní věci. Třeba moje pozice v zaměstnání stále existuje, je pro mně připravená a na můj návrat tam čekají jako na smilování. Nebo že moje tvoření a patlání není ohroženo, protože za moje trápení s klouby a svaly nemůže artróza ani borelióza. Krevní testy odhalily, že za všechny zdravotní patálie zřejmě může bakterie, které si nikdo dřív nevšiml, protože testy na ní jsou zdlouhavé a drahé a lékaři je nechávají dělat, až když neví, kudy kam. Nejhorší na tom je, že díky včasnému neodhalení téhle potvory se zdravotní problémy zhoršují a nové přibývají. Naštěstí paní revmatoložka byla "rozhazovačná" (ani se jí nedivím, když viděla tu hromádku neštěstí, co si začala připadat jako hypochondr), testy nechala provést a tři týdny se silnými antibiotiky by to měly spravit. Hurá!

Taky se opravdu začínám bavit "vajíčkovou krizí". Například v Kauflandu si můžete koupit jen dvě balení. No já bych ráda, kdyby tam nějaká byla. A z principu odmítám dávat 42 korun za deset vajec v Bille, takže jejich koupi bojkotuju a s recepty experimentuju. A pak že buchta bez vajec nejde upéct. Jasně že jde, jak se všichni olizovali...

Matěj začíná objevovat kuchařinu. Pořád by něco míchal, sypal, matlal. Cibuli už nesmím loupat já, jen musím začít vařit s předstihem, trochu mu to trvá...

Ve čtvrtek jsem musela ke svému zaměstnavateli, protože si vzpomněli, že najednou honem rychle potřebují podepsat spoustu papírů. Nemoc, nenemoc, šlo se. A protože se šlo okolo přehrady, byla by škoda vám tu spoušť nenafotit. I když haldy sněhu už nejsou tak dramatické, začala nám totiž obleva :).


Na to, že přehrada není zasněžená dolina, případné neznalé přespolní upozorňuje kus odhrnutého ledu.


Stánek u přehrady...


Exlavička...


Stavba asi bývala větší, teď už z ní zbyla jen vstupní brána.


A skoro doma...


Pohled od dveří domu, za haldou sněhu kouká střecha autobusu.
V pátek už je hromada o pár čísel menší a všude se díky vyšším teplotám valí voda. Jak já miluju oblevu! :)
P.S: To jsem to zakřikla, v neděli tu zase napadlo. Blé :).

30 komentářů:

  1. Přeji brzké uzdravení. Matěj je velký šikula! Těším se, až mi bude syn taky takhle pomáhat. Kolik má Matěj let?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji, Matýskovi je rok a třičtvrtě .

    OdpovědětVymazat
  3. Některé baktééérie jsou potvory.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě máma nikdy do kuchyně moc nepouštěla, pořád, že se mám jen dívat!

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně se nedivím, že nemáš sníh ráda. K nám byla letošní zima milostivá a tak to dopadlo celkem dobře. Snad to tak vydrží.

    OdpovědětVymazat
  6. Dívám se na ty fotky a vzpomínám na dětství v Rumburku. Pamatuju také mraky sněhu. O víkendu jsme byli v Rumburku, tam to tak tragické nebylo.

    OdpovědětVymazat
  7. Hele, vy asi na hory moc nejezdíte, co?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda, máš moc pěkný blog. Určitě se sem zase na skok vrátím. Mám také malého raráška.

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji brzké uzdravení a zničení bacilů. Malej je šikula, holky taky takhle vařily, když byly malinké. Škoda, že jim to nevydrželo. Jůů, to je sněhu.

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Moudrá slova, té své potvory bych se ale přeci jen ráda zbavila, děkuji .

    OdpovědětVymazat
  11. Tak doufám, že antibiotika zaberou, i když vím, že není příjemné je brát. Ale zdraví je přece důležité a musíme se o něj starat

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Já mám v lednici jedno vajíčko a to si šetřím pro krizovku .

    OdpovědětVymazat
  13. Od minulého týdne mě taky porazil bacil Cecil. Lotr jeden. Ať se těch bakterií rychle zbavuješ, hezky jim to nandej!

    OdpovědětVymazat
  14. tak skore uzdravenie prajem, bacily vedia niekedy dobre bacit

    OdpovědětVymazat
  15. Nemáš ten imbacil z vajíček? Ten malinkej Pohlreich na fotce jich má plnou pánvičku! Že vy neodevzdáváte panstvu desátky?!?!

    OdpovědětVymazat
  16. Janinko, je mi líto, že marodíš. Kdyby to bylo možné, poslala bych ti trošku té svojí meducínky. Kdyby náhodou nepomohla, aspoň by ti to bylo jedno.

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Brzy se uzdrav, bacily jsou hnusný..

    OdpovědětVymazat
  18. No to asi jo, ale jak bych se vrátila (jestli bych se vrátila), z frustrace bych sežrala úplně všecko Jinak ten tvůj malej klučík, co ho tady v tom článku máš na fotce, víš, že vypadá jako ty? Ty oči...

    OdpovědětVymazat
  19. Ony to začaly používat holky, prej to je z nějakýho sitcomu, tak jsem se slepě přidala, ono je to takový neutrální a dá se to říkat i před dětma

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji k šikovným a ochotným dětem, navíc kluci nejsou lakomí - podělí se i o poslední bacil. Toho kuchtíčka bych taky brala, mí "miláčkové" by kuchyni klidně mohli obstarat bez dohledu, ale k vidění tam jsou asi tak často jako Halleyova kometa.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Děkuji, s bacily jsme na dobré cestě. Tedy já jsem na dobré, oni, protože sešly z cesty, jsou na špatné .

    OdpovědětVymazat
  22. A čím si, Jani, ta vejce do buchty nahradila? ... S těmi vejci je to hrozné, mám ob týden brigádu u nás v malém obchodě, a když nám dodavatelé dovezou vajíčka, pokaždé jsou o pár korun dražší...

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Představ si, že ničím .

    OdpovědětVymazat
  24. Jani, přeji ať se brzy všichni zbavíte všech bakterií, bacilů a vůbec všeho, co vás trápí a zlobí a ničí zdraví a ať je líp...vajíčka bereme od souseda od "zahradních" slepiček, u nás v Coopu už chtějí za 10 vajec nehorázných 45kč

    OdpovědětVymazat
  25. [12]: My máme doma zásobu 40, mamka koupila 20, ségra pak taky, takže teď máme aspoň tak na 100 palačinek To jsou jasné počty ne?

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Děkujeme, už jsme skoro zdraví .

    OdpovědětVymazat
  27. Jak mně se teď hodí, že vajíčka nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: Na Sibiři bydlí jen blázni! Počkat, to já tak trochu asi sem...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).