Pro Boha, lidi, chlastejte!


Zoufalství nad nízkými tržbami, které patrně souvisely s ekonomickou krizí a s klesající křivkou alkoholismu českého národa, zřejmě donutilo majitele jedné místní nálevny k tomuto činu. Ani v tak těžké chvíli ho neopustil smysl pro humor :).
Foceno v říjnu 2010, od té doby jsem tou ulicí nešla a tak ani netuším, zda podnik ještě funguje. A zda majitele smysl pro humor již opustil...

39 komentářů:

  1. Pěkný článek.. A ten nazev ....Tveho blogu Říkam dosti často A jinak krasný blog

    OdpovědětVymazat
  2. Lidský humor nezná mezí - a to je dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. To je mi reklama. Ta rozhodně není klamavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý Jen nevím, kolik lidí mu tam přišlo, nebo kolik si spíš jen vyfotilo nápis

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je luxus. Kéž by i ostatní lidi měli takovejhle smysl pro humor!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to mě pobavilo, pan majitel má smysl pro humor

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak upřímné, že by jeden na to jedno skoro zašel...

    OdpovědětVymazat
  8. Ha! To je vážně (nemám slov!)

    OdpovědětVymazat
  9. Majitel má smysl pro humor. Myslím, že to přilákalo.

    OdpovědětVymazat
  10. Odkud to máš? Tady "U policajta" na 5. květnu - mívají venku ceduli, na které bývají takové ty provařené vtípky jako: "Nepijte vodu, souloží v ní ryby a srát taky nechodí jinam." apod. ;).

    OdpovědětVymazat
  11. Velice vtipné a oroginální.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem zase včera objevila bar "U milé tchýně".

    OdpovědětVymazat
  13. To je od Tebe velmi cynické, provokovat s takovým nádherným obrázkem teď, v tom hnusném nestoudném mrazu!!!

    OdpovědětVymazat
  14. " Okamžitě to sundejte " ! !

    OdpovědětVymazat
  15. je vtipny, nuz k moru by chcel skoro kazdy :

    OdpovědětVymazat
  16. pobavilo ma to takže to asi splnilo účel   

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý úlovek, už si tak představuju, až se dostaví konečná fáze krize, co by mohlo být napsáno na cedulích třeba, třeba... před prázdnými porodnicemi?

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je hodně dobrý. Zajímalo by mě, jestli se majitel k tomu moři dostal

    OdpovědětVymazat
  19. To je dobrý Já myslím, že lidi chlastaj hodně i v době krize, možná dokonce více. Asi má pan hostinský teplý,  hnusný, nebo drahý pivo.

    OdpovědětVymazat
  20. Ano, jak píšu ve svém článku, zoufalá doba vyžaduje zoufalé činy.

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Tak to je hodně dobrá připomínka.     

    OdpovědětVymazat
  22. [9]: Třeba už mu humor dochází, proto ten zoufalý nápis.   

    OdpovědětVymazat
  23. Ve městě měli asi málo místních opilců a pravidelných štangastů, jak to je u nás

    OdpovědětVymazat
  24. zajdeme se pána zeptat, jestli k tomu moři nakonec jel nebo ne     takových úlovků víc

    OdpovědětVymazat
  25. Jejda, to je úroda! Děkuji vám .

    OdpovědětVymazat
  26. to je dobrý! Ale já bych mu nepomohla, jsem abstinent.

    OdpovědětVymazat
  27. to je dobrý! Ale já bych mu nepomohla, jsem abstinent.

    OdpovědětVymazat
  28. To opravdu nemá chybu.   A jestli točí "plzničku", tak proč na ní nezajít. Jen by se tam nesmělo kouřit, to bych mu na to moře nepřispěla.

    OdpovědětVymazat
  29. [35]: Tak to jsme na tom stejně :).

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrá,fotečka

    OdpovědětVymazat
  31. Úžasné Moje mamka má taky hospodu a taky poslední dobou moc netrží...Tak ale tohle by jí fakt nenapadlo

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).