Dort - Provokace :)


Dnes jsem probudila rubriku "Patlavá" z hlubokého zimního spánku. Ne proto, že jsem saďour, ale proto, že tahle rubrika ožívá, jen když má někdo narozeniny. Dnes vám servíruji dortík první, který jsem své drahé polovičce v tuhých mrazech předložila se sladkým úsměvem (ano, i já to občas umím) a s nevinnou otázkou...

Miláčku, vezmeš mě k moři? :)
Já vím, žádné veledílo to není, ale... zase to bylo patlané z lásky :)

32 komentářů:

  1. Já bych to za veledílo považovala :) vypadá dobře a věřím, že jste si na něm pochutnali:)

    OdpovědětVymazat
  2. je to úžasné a originálne :) ..a hned by som si dala

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný a nápaditý dortík - manžel by musel být surovec, kdyby tomu přání odolal

    OdpovědětVymazat
  4. To je dokonalý! Jak tam vpisuješ ta slovíčka? Přes nějakou šablonu, nebo ručmo?

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, máš moc krásný blog ;)) spřátelíš ? ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá k nakousnutí. A co na to miláček?

    OdpovědětVymazat
  7. Ty chuťe se mi sbíhají. A gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  8. Myslela jsem, že je to nějaký podtácek nebo něco, na to, jak je to hezky udělané, spíše jako namalované

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Děkuji ti moc, piplačka ani ne, práce jde hezky od ruky, jen se to špatně dělá, když ti jedno dítě visí za nohavici a drká do stolu a druhé tisíckrát volá "mamíííí". Ale zvládla jsem to, nezabila jsem ani je, ani sebe .

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Díky , už byl nakousnut a to řádně. Miláček by taky rád, ale mám obavy, že s tou naší malou piraňkou by to ještě nešlo, snad za rok .

    OdpovědětVymazat
  11. A zas mi někdo dělá chutě, když mám hlad   Já si takhle asi před dvěma lety na dort zkoušela "napatlat" hory, ale nezdařilo se... Tohle jo.

    OdpovědětVymazat
  12. Já mít doma dvě ječící děti a u toho něco dělat, tak to nezvládnu. I když já bych ty děti asi zaměstnala...

    OdpovědětVymazat
  13. A to je na tom to nejdůležitější [reakce na poslední větu ] Ale musím říci, že se mi dortík zamlouvá... (tolik čokolády! Mňam!!) No, myslím, že mám moře alespoň z části jasné, no ne?

    OdpovědětVymazat
  14. Dortík vypadá báječně a já věřím, že i báječně chutnal.

    OdpovědětVymazat
  15. no vidíš - už za rok - to je dobrá odpověď a rok uteče jako voda :))

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá jak obrázek, vážně!

    OdpovědětVymazat
  17. Hm, tomu říkám zákeřný metody.

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Co jsem to! O jej... tam mělo výt samozřejmě "máš moře*" (Proč jsem to zjistila po tolika hodinách?) Omlouvám se!!

    OdpovědětVymazat
  19. To je náhodou krásný dort! Já bych to za veledílo považovala - s čokoládovou polevou to já neumím, nedaří se mi ji pěkně rozmáznout, napatlat...takže pro mě by tohle byl úspěch. A je to rozhodně super originální. Zajímalo by mě, jestli ti bylo odpovězeno kladně a k moři se podíváš nebo ne

    OdpovědětVymazat
  20. [23]:Aha, bílá a hnědá čokoláda... to mě nenapadlo...

    OdpovědětVymazat
  21. [26]: Bylo, třeba příští rok...

    OdpovědětVymazat
  22. Mňamy mňam!Byl tak dobrý jak vypadal?

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).