Dort - Dárek


Během patlání Krtečkovského dortu mi zbylo celkem dost marcipánu a protože nemám zkušenost s tím, jak dlouho vydrží hmota "jedlá", přemýšlela jsem, jak ji zužitkovat. Nápad se dostavil a tak dětičky dostaly minulý týden ke Dni dětí neplánovaný pididáreček. Jo, já vím, umím i lepší, ale mám teď nějak předortíkováno. A mňamózní byl i tak :).

Hravým tvorům připomínám rychlou a jednoduchou "Korálkovou soutěž", vše o ní se dozvíte ZDE. A teď už ten dortík :).

Dort - pididáreček

19 komentářů:

  1. Mně teda připadá i tak moc moc krásný. :) Já bych takový nedovedla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě by to chtělo fotku z dálky, aby bylo vidět, jak je to velké

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dortík, nechceš mě taky adoptovat za svý dítě? Nezlobím, vydržím si dlouho hrát a za takový dort k MDD bych ti pěkně poděkovala a ocenila to

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný dort, někdy si smutně říkám, že je mi líto, že už nejsem dítě a nedostávám dorty.

    OdpovědětVymazat
  5. Hnedle bych si dala. Vypadá lákavě.

    OdpovědětVymazat
  6. [10]: Ale jo, dvě nebo tři, to už je skoro jedno .

    OdpovědětVymazat
  7. Já se zmůžu jen na jedině..............MŇÁÁÁÁM   

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný dort Hned bych si vzala. Pro tebe je možná slabší, ale nedívej se na sebe tak sebekriticky. Já bych nespatlala ani ten základ Kluci měli jistě radost

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).