Maňásci na prst - návod


Minulý týden jsem slíbila mini návod na maňásky, tak jsem tu zpět i s ním :).

Na výrobu maňásků budete potřebovat:

- různobarevnou vlnu - použila jsem ji na uháčkování tělíček a na vlasy

- háček na háčkování

- nůžky

- tavnou pistoli a tyčinky lepidla jako náplň do pistole

- různobarevnou pěnovou gumu nebo flísové dekorace

- plastová očka - nemáte-li, nevadí, snadno si je vyrobíte z pěnové gumy

Těla maňásků můžete vyrobit i z kousků látky nebo z ustříhaných prstíků starých zimních rukavic. V tom případě si místo háčku připravte jehlu a nit.


Nejprve jsem si uháčkovala deset čtverců o velikosti cca 7x7 cm.


Čtverec jsem přeložila na půl, boční a jednu kratší stranu jsem sháčkovala k sobě.


Obrátila jsem "prst" naruby a základ maňáska byl hotový.


Při tvoření je dobré si první "prstík" vyzkoušet, zda není moc malý, nebo naopak velký


Pak už vše záleží na vaší fantazii, stříhejte, motejte, aranžujte a hlavně lepte. Ten, kdo vymyslel tavnou pistoli, by zasloužil metál. Pro nás, tvořivé duše, je to naprosto neocenitelný pomocník, který za nás oddře to nejhorší :).


Hotoví maňásci :)


.

22 komentářů:

  1. nejvíc se mi líbí ten červeno bílý

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě je při nějaké vhodné příležitosti vyrobím

    OdpovědětVymazat
  3. jsou super Nejlepší je ten trojokej. :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je nádherné! :P keď bude čas, určite sa do toho pustím

    OdpovědětVymazat
  5. " Policie jej zabásla !

    OdpovědětVymazat
  6. Raději než je tvořit, bych pro ně psal scénáře.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:[2]:[3]:[4]: Děkuji pěkně !

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, jsou naprosto kouzelní a koukám, že vlastně i úplně jednoduchá výroba! Boží, asi vyzkouším a budeme si hrát

    OdpovědětVymazat
  9. Má to háček - neumím háčkovat    ale až se to naučím, tak to vyzkouším, jsi vážně šikulka a máš můj neskonalý obdiv za zručnost a trpělivost   

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, děkuji za návod, určitě nějaké maňásky pro ty naše cácorky vytvořím, možná si vezmu nějakou ruční práci do Itálie.

    OdpovědětVymazat
  11. ten výsledok teda stojí za to! je to krásne, keď máš všetkých 5 na prstoch, krásna fotka!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,už tak dva dny pročítám tvůj blog a je perfektní!Za prvé,snadno zapamatovalné jméno,jinak bych sem pořád nechodila.Za druhé,hezký blog,hezky se z toho všechno čte.Za třetí,úžasný obsah blogu a za čtvrté,velmi vtipně pojaté.Zasloužila by sis nejlepší hodnocení na Blogu.cz

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Děkuji ti, háčkovat nemusíš umět, stačí stará rukavice .

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Jejda, děkuji ti moc, je to od tebe milé . Ale myslím, že je tu spousta jiných a lepších blogů...

    OdpovědětVymazat
  15. Ti jsou skvělí Povedli se moc! Háčkovat umím (to je asi poprvé, co jsem u tvých tvořivých návodů tohle řekla ) ale ne tak vzorně Zkusit to klidně můžu

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).