Korálkové soutěžení


Ačkoliv se mě tvořivá drží jako klíště, korálkům se poslední dobou vyhýbala. Přemlouvání sama sebe zafungovalo (nejspíš proto, že potřeba likvidace zásob tvořícího materiálu je akutní, neboť zabírají více místa, než by bylo záhodno) a tak světlo světa spatřily mini soupravy náramků a náušnic.

A kdo mi do komentáře napíše číslo, které bude nejblíže počtu korálků, které jsem na všechny čtyři sady potřebovala, budou náramky i s náušnicemi jeho :). V případě, že se sejde vítězných tipů více, výhru získává ten, který se objevil v komentářích jako první.

Tak počítejte, hádejte a pište, čas máte do konce června!





P.S: Jenom podotknu, že nekorálkové komponenty u náušnic jsou klasická bižuterie, takže nic pro citlivá ouška. K náušnicím patří ještě gumové zakončení, které na obrázcích není, překáželo při focení.
Náramky jsou z drátku, korálky na nich převážně skleněné, v menší míře jsou zastoupeny i korálky plastové.

31 komentářů:

  1. Jéé, všechny jsou tak nádherné. Ani nevím co si mám vybrat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1 ta sada má kolem 188 korálků ten 1. je krásnej

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí to druhé a podle mě jsi potřebovala 700 korálků

    OdpovědětVymazat
  4. hádám 666 :))) a opět chválím a obdivuji

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, já bych hádala na všechny čtyři sady okolo 830 korálků :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné to je ! *//* Hlavne tie prvé dve a ten posledný ! :3

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já napočítala 667 korálků, ale fakt si nejsem jistá

    OdpovědětVymazat
  8. Že bych se také zapojila do hádání? Takové kráse nelze odolat Tak tedy: 785?

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera, já myslím, že korálků bude něco kolem 750.

    OdpovědětVymazat
  10. Tipuju 620 korálků... samozřejmě se asi pletu. Ale to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm... tedy. V hádání či tipování nejsem zrovna zběhlá, a většinou to je úplně "mimo mísu" ale což. Zkusím to! Tedy já hádám 300..

    OdpovědětVymazat
  12. Spíš si jen tipnu - 536 korálků.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji vám všem za to, že se korálky líbí i za vaše tipy .

    OdpovědětVymazat
  14. Hadam cca 800 koralkov . Tie sady su uzasne. Druhu, alebo aj trietiu by som veru chcela, paradne zladene .

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle ne; něco tipnu, bude to správně a co si pak počnu s tak nádhernou soupravou? Radši ji budu přát někomu, komu bude rovnou neodolatelně slušet. Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Děkuji Lucerničku, posílám štěňátku virtuální pomazlení!

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, tipovačky, to je moje. já si tipnu taky - 815korálků. Máš všechny ty sady kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  18. Neopovažuju se, jsem na tyhle věci mírně alergická (jako doopravdy, ne náladově, bolavá ušiska a svědící zpocené otisky na rukách.. jako v okovech) mám hodně bižu, ale nosím jen příležitostně, nejlépe stříbro, ale o to se bojím přijít Jsou krásné, fakt.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Já právě taky trpím na bolavá ušiska, můžu jenom stříbro. Ale na rukou mi to sklo nic nedělá, náramky jsou volnější, takže je to v pohodě. A děkuji !

    OdpovědětVymazat
  20. Wow, krásná bižuterie Takové šikovné ruce a trpělivost bych též chtěla mít

    OdpovědětVymazat
  21. Jsou moc moc povedené =) A napočítala jsem 815

    OdpovědětVymazat
  22. Ajaj, teď jsem si všimla, že už někdo 815 tipoval =D Můžu změnit tip na 816?

    OdpovědětVymazat
  23. V jednoduchosti je krása a tady je důkaz. A ty barvičky jsou k pomilování :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).