Pan Vajíčko a Ranní zácpa


Aneb i tak se dá cestovat... :)

Sváteční řidič pan Vajíčko a jeho jízda v rohlíkovozítku...


...a již zmíněné zátiší "Ranní zácpa" :)

33 komentářů:

  1. Konečně něco originálního moc povedené, děláš mi chutě :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow !!! to je tvoja tvorba ?? je to krásne :) úžasný nápad !

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mne jakou mají okurková kolečka brzdnou dráhu...

    OdpovědětVymazat
  4. To první autíčko je přímo sporťák!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj. S mně vždycky maminka nadávala, ať si nehraji s jídlem!

    OdpovědětVymazat
  6. No to je nádhera. Tomu prostě říkám snídat s láskou a se stylem. :

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný nápad :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je vážně kreativní! Chudák pan řidič, asi se vysokého věku nedožil

    OdpovědětVymazat
  9. Boží. Škoda to sníst na snídani nebo večeři

    OdpovědětVymazat
  10. Nejenže parádně načančaná snídaně, ale i super slovní dvojsmysl!   

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, to jsou krásná autíčka! To taky zkusím vyrobit.

    OdpovědětVymazat
  12.      Ten řidič je úplně neuvěřitelnej.     

    OdpovědětVymazat
  13. i ty hračičko to je prostě parádní, přímo k sežrání

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,ten první je fakt bezva,hned bych ho snědla,já jsem přes vajíčka.

    OdpovědětVymazat
  15. Pan vajíčko ve sporťáku a chlebová autíčka. Fantastic! SUPER! Minimálně ta chlebová autíčka nesmějí chybět ani v našem mlíčňáku ...

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji vám všem za milé komentáře, jen doporučuji k panu Vajíčku ve formuli nějakou pomazánku, na sucho to špatně klouže do krku .

    OdpovědětVymazat
  17. [21]: To ví přece každej, že auto se musí mazat, aby pořádně jezdilo.

    OdpovědětVymazat
  18. To je neuvěřitelné.. co Ty všechno nevymyslíš, Janinko. Pan Vajíčko se tedy skutečně moc pěkně veze! A jak se naparuje..

    OdpovědětVymazat
  19. Smekám, to je přímo geniální

    OdpovědětVymazat
  20. ...tak to je opravdu velmi originální

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, ty si vždycky s tím jídlem tak skvěle vyhraješ

    OdpovědětVymazat
  22. Ty máš zkrátka vždy originální nápady Jani! Taková skvělá sníédaně se musí jíst jedna báseň! Jen jsem se trochu lekla té Ranní zácpy .. Už jsem si představovala kdo ví co, ale mile jsi mne překvapila

    OdpovědětVymazat
  23. kyááá! to je tak roztomilé, že by mi to bylo líto sníst!

    OdpovědětVymazat
  24. Tady platí: není důležité co jíš, ale jak to vypadá a láká...

    OdpovědětVymazat
  25. Páni, to se mi už dlouho nestalo, aby mi někdo okomentoval tři roky starý článek, díky!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).