Krása k sežrání :)


Aneb výlet do mého zdravého žravého archívu...:)

Pamětníci možná pamatují moje "Melounohrátky",


"Grepuláka",


či "Jablečné víláky".



Premiéru tu má "Borůvkolák",


naše včerejší smajlíková svačinka,


jahoda "Když čtyři se rády mají" :),


a zamilovaná brambora.


Ač se může zdát, že tyhle dvě fotky (kvalita hrozná, mobil je mobil...) nemají s krásou nic společného, opak je pravdou. Když jsem viděla manžela, co vytvořil v obchodě, okomentovala jsem to slovy "No to je teda krása!"

Předloňská (možná pamatujete :))...


A letošní...
Má drahá polovička si brousila zuby i na melouny, ale nenašla vhodnou zeleninu mezi ně...

28 komentářů:

  1. pěkný nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Smajlíková svačinka u mne vede...

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: U mě vede manžel fotografky. Nejen že má smysl pro humor, ale musím též uznat, že je to "skutečně krása"!   

    OdpovědětVymazat
  4. Pět.. pět sekund na tvém blogu a už se chechtám. Jsi nepřekonatelná. Dávám pět hvězd a držím pěsti dětem s případnou školou . I když, jestli jsou po tobě, snad ani není třeba..

    OdpovědětVymazat
  5. Teda holky, vy jste s Mami tak tvořivé!!!

    OdpovědětVymazat
  6.    teda všechna čest - pan manžel je vynalézavý

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:[2]:[3]:[4]:[9]: Děkuji pěkně!

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu skvělé ovocno-zeleninové hrátky

    OdpovědětVymazat
  9. U mě vede zaručeně pan Grepulák

    OdpovědětVymazat
  10. nj, kdo si hraje, nezlobí, platí jak pro tebe, tak hlavně pro manžela - aneb zaměstnej chlapa v obchodě a můžeš v klidu nakupovat

    OdpovědětVymazat
  11. No vždyť je taky máš Jenom kytky určitě nebudou všechny fádně bílé, ale to se mi prostě jenom hodilo do kontrastu. Zahradami Infinity je myšlena celá Země, jako jedna velká zahrada, oběť bohu je oběť člověku, kdy naposledy lidé něco obětovali něco pro dobro něčeho jiného, než zase jenom člověka (vždyť by to bylo proti přírodě), jenom holt patřím k lidem, kterým se nelíbí ubývání květeny okolo. I když ta "věc" má samosebou více rovin výkladu.

    OdpovědětVymazat
  12. Tedy, koukám, že tvořit se dá z ledasčeho, že? A zrovna zelenina naskýtá značné možnosti pro projevení tvůrčího talentu.. někdy dokonce až příliš "expresivní" projevení, nebo se mi to jen zdá?

    OdpovědětVymazat
  13. Smajlíková svačinka :)) Moc hezké :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ha, ha jen dej prosim pozor, at ti pri dupani nepodjede noha a neprijdes k urazu. Pro me to zn. Ze si pustim muziku budu dupat do rytmu a proctu v anglictine vztekle celou wiky od bojovych umeni po komplet dejiny koreje. Nic me nikdy tolik nemotivovalo k lepsi znamce z hnusneho dejaku ani pred dvaceti lety na ZŠ jako kdyz sem si umanula, ze zivot prece neni jen o par vyhranych a prohranych bitvach a sla sem do boje o informace ovsem casto informace velice pubescentniho razu

    OdpovědětVymazat
  15. Ju rozesmaty meloun jsem si dala jako tapetu na mobil, neva? Aby mi rozjasnoval den, co bys potrebovala za ten dar (co sem si nadelila, obcas se ridim Paolliniho heslem: nejdriv to proved, potom zadej svoleni, do cestiny nesmyslne prelozeno: kopec odvahy, zdibec rozvahy)?

    OdpovědětVymazat
  16. [20]:[21]:[24]: Děkuji vám pěkně !

    OdpovědětVymazat
  17. Povedené ;)) Podíváte se na můj blog? ↨↨↨

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).