Ďobací zombík


Pokud jste o téhle hře nikdy neslyšeli, zachovejte klid a nepanikařte, nikdo vás nebude považovat za herní nevzdělance. Vy ji totiž ani znát nemůžete. Má ji na svědomí můj prvorozený a kdo mozkovnu občas sleduje, možná si vzpomene, že to rozhodně není jeho prvotina. Tou byla "Hra na zírání", kterou tématicky doplňoval "Orientační plánek ženy" a komiksy "Pan Pinďourek a Pan Pinďourek a spol.", které tu vzbudily mimořádný ohlas. Od té doby uplynulo hodně vody, dítko povyrostlo a s další hrou se zdokonalilo.


Jak se hra hraje? Stačí vám k ní papír a tolik tužek (různých barev), kolik je hráčů. Pak trocha fantazie při kreslení postavy a trocha přemýšlení, jakým číslem obodovat jednotlivé části těla. Následně si stanovíte počet kol, během nichž se budete s ostatními hráči střídat ve vrážení tužky do postavičky. Poslepu. Na konci hry podle barevných okrajů děr sečtěte body hráčů a pogratulujte vítězi s nejvyšším výsledkem.

Jó, občas neuškodí zařvat a zakázat potomstvu elektroniku. Pravda, očekávala bych, že někdo s tak výjimečnou inteligencí, jakou potomek disponuje, oboduje nejvyšším počtem mozek a nikoliv pytlík chipsů a pánské přirození. Ale i tak jsem na něj pyšná! :)

43 komentářů:

  1. Je to filuta, ale má recht, mozek za 5 a  brambůrky za 2000 jackpot      Škoda, že tam nemá arašídové křupky...Dostalo mě těch 1000 bodů za ten cancourek dole mezi nožičkama       

    OdpovědětVymazat
  2. Tak když zombík má mozek rozplizlý a rozteklý, někdy vůbec ne tak proč za něj dávat nějaký bonus.... narozdíl od toho pidimini pindíka, kam se se zavřenými očima nemáš moc šancí strefit     

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No on když je to vlastně zombík, tak ten mozek může mít takovou hodnotu , u pytlíku chipsů se zase projevují jeho chuťové buňky. Co se týká cancourka, tohle byla taková oficiální verze, nechtěj vědět, jakou velikostí disponoval panáček na té pracovní, tam se krásně strefovalo!

    OdpovědětVymazat
  4. Mě docela pobavily ty přeškrtané nuly na nohách. Takovej ten myšlenkovej pochod "Tak nohy dáme za 150...ale počkat, ty nejsou tak významný, dáme to jen za 15."   A taky je zajímavý, jak jste se docela často trefovali do zubů, to je docela pěkný detail.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: K čemu taky nohy, že jo? Jsou v těle důležitější orgány, třeba mozek .

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych dal 5.000 za trefu do úsměvu. Neboť ten úsměv mi někoho připomíná.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: A kohopak? Občas se takhle blbě směju i já .

    OdpovědětVymazat
  8. Orientační plánek ženy je pro život velmi potřebný

    OdpovědětVymazat
  9. to je krásný, jen si nemůžu pomoct, něco mi to s tou tužkou připomíná.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Tak to chápu. U další verze navrhnu zlepšovák na úsměv za 5.000 .

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Mockrát ti děkuji, pokud se ti líbí moje popisování, vřele doporučuji popis k orientačnímu plánku ženy, už jsem to tu psala teď výše, při čtení článku po ránu u snídaně jsem se málem udusila .

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, promiň ... ale já se z vás fakt poseru!!! Vzhledem k tomu, jak umíš psát a být neskonale vtipná, mám takový pocit, že synek tenhle smysl pro humor zdědil po tobě, protože žádný hloubavý intelektuál by rozhodně s pindíkem za tisíc a s čipsama za dva nepřišel. Skvělá hra a já si ji půjčuji na dovolenou

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Klidně jo, Renuško , a moc děkuju, asi se začnu červenat nad tou chválou!

    OdpovědětVymazat
  14. Tvůj synek má ohromný smysl pro humor a velikou fantazii - taky se ptám, po kom to dítě je??   

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Děkuji ti, poslední dobou synek opravdu perlí, matně tuším, po kom to asi má .

    OdpovědětVymazat
  16. [6]: No to teda nic proti tomu,ale ten názor mě taky napadl,ale dítko to asi tak nemyslí jako ty a já....

    OdpovědětVymazat
  17. No Janinko,nechci nic říkal,ale po kom asi ty děcka mohou být?,,nebyl u Vás pošťák,,??,     

    OdpovědětVymazat
  18. To jsem se zas nasmála. Moc díky za ty odkazy!

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě,Janinko podívej se na fotečku,co máš:,,o mě,,celý tvé dítko,nebo obráceně?Ale hned budeš vědět po kom to dítko je -miloučké.pa Miluš

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: K nám pošťák nechodí, ale matně tuším, po kom to ta dítka mají .

    OdpovědětVymazat
  21. To je paráda. Připomněla jsi mi tím vynalézavým synáčkem naše kluky. Ten nejstarší se mnou vedl moudré, zkoumavé hovory, ten prostřední měl smysl pro humor, fóry nejen nasával z okolí, odkukoliv, špicoval uši a pak mi je vykládal tím způsobem:" Mami, znám vtip, ale je sprostý." " A kamarádům jsi jej vykládal?" " Jo" " Tak mě můžeš taky." Je srandista sdoteď a odrovná hláškami nejen svoje ženské doma vč. tchyně, ale při každé rodinné sešlosti i nás. Tuto hru ještě možná nezná, budu muset vyzkoušet, kolik postavičce naši dají bodů- myslím- kterým orgánům.   

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Děti bývají většinou odrazem svých rodičů a já si myslím, že na ty svoje můžeš být pyšná .

    OdpovědětVymazat
  23. Hu, tak jsem měla dojem, že jsem tu psala komentář a ono ne Mně ten obrázek připomněl mého synka, který tak kolem věku šesti let maloval zásadně postavičky s čůrajícím pindíkem. Nevím, ti chlapi to mají odmalička zakódované, že pindík je něco extra Podle toho taky vypadá jeho bodové ohodnocení. Ovšem chipsy taky nejsou k zahození, to dá rozum

    OdpovědětVymazat
  24. Tvé dítko je celé po mamince, tedy po tobě! Jestlipak bude umět tvořit taky takové skvosty jako ty?

    OdpovědětVymazat
  25. Ovšem nejvyšší ohodnocení za pindíka..., sakra, to asi pomamince nemá!

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Myslím um velké zásoby slovní a velkého rozsahu v oblasti této tvorby, ne že by psal noviny.

    OdpovědětVymazat
  27. [24]: Mně někdy přijde, že pindík je pro chlapy nejlepším přítelem a středobod vesmíru zároveň . To ti takhle sedím s těma svýma třema chlapama na gauči a koukáme na pohádku. Kde myslíš, že měli ruce?

    OdpovědětVymazat
  28. Děti jsou úžasné, nejsou názorově vyhraněné, dokaží si svoje postoje kouzelně obhájit...ze syna roste milovník života       

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Děkuji ti , nevím, jestli z něj roste milovník života, ale určitě bude neobyčejný .

    OdpovědětVymazat
  30. To nemá chybu! Lepší než panenka vúdú A jak nápadité hodnocení... pobavilo mě tvoje zjištění ohledně bodovacích tipů.   

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: Děkuji za potomstvo . S tou panenkou jsi mi teď ale vnukla náramný nápad!

    OdpovědětVymazat
  32. [28]: Tak to je jasné, kde ty ruce měli Chlapi zkrátka své "pindíky" milují

    OdpovědětVymazat
  33. Ježíš, to nám to ale všechno uteklo. Pamatuju si, když jsi měla původní blog a autora této zajímavé hry jsi čekala.

    OdpovědětVymazat
  34. To je geniální hra!! Možná bych ji mohla nějak upravit a použít ji na výuku češtiny pro cizince :)

    OdpovědětVymazat
  35. No pááni, koukám že mi toho hodně uteklo

    OdpovědětVymazat
  36. [40]: Důležitější je zdraví. A není zač .

    OdpovědětVymazat
  37. aspoň vidíš, čo pokladá za dôležité deti a ich fantázia! :) tú kreativitu má po tebe Jani. dokáže si vymyslieť hru, ktorá ho poteší a zabaví zároveň... :)

    OdpovědětVymazat
  38. [42]: Mockrát ti děkuji za oba!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).