Divnodivná procházka podruhé


Možná si pamatujete na divnodivnou procházku, kterou jsem absolvovala minulý rok. Letos během prázdnin jsem si dala nášup hned několikrát a nestačila se divit, jak během krátké doby dokáží sprejeři a squateři změnit ráz města. Repete v prodloužené aktuální verzi vám právě teď nabízím :).

Hororový dům stále stojí. Spousta panenek zmizela, některé zůstaly...


...a některé jsou tu nové, neméně utrápené.


Squateři mají smůlu, dveřmi se tam už nedostanou.


Na boční straně domu vzniklo nové sprejerské dílko.


Botkový arzenál se rozrostl...


Další squaterský dům, na kterém je asi to největší graffiti, jaké jsem kdy viděla.


A jedno menší, na tom samém domě.


Strašácký okno, dost mě děsí.


Kouzelný zahradní domek pro děti - když jsem ho viděla poprvé, byl zrovna čerstvě postavený a krásně voněl.


Malý infarktový stav...


Na téhle ulici není nic zvláštního, jen ji prostě miluju. Jo, a natáčel se tu Blbec z Xeenemünde.


A taky jsou tu moc krásný lampy.


Liberecké poznávací znamení. Mozaikové kočky.


Jsou všude, i když ne každému se asi líbí.


Ale tahle vánoční je fakt povedená!


A nakonec výkřik do tmy.

47 komentářů:

  1. A tohle všechno v Liberci? To musí být hodně zajímavé město     

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty a ty panenky jsou šílené

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, a to prosím jenom v čistém centru, dál jsem se nedostala .

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy co se v tom Liberci všechno neděje!! Spíš bych hádala na nějaké americké město Nicméně líbí se mi velké graffiti a lampa, to ostatní o něco méně   

    OdpovědětVymazat
  5. Ta figurína na balkóně je dost děsívá. Asi si někdo libuje v morbidních výjevech.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Liberec je česká pobočka newyorkského Bronxu.   

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, spojuje nás víc, než by se mohlo zdát... Vím, kdo je SAON...

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Taky jsem zírala , ono to centrum vůbec vypadá tak nějak vybydleně a nebezpečně.

    OdpovědětVymazat
  9. Vzpomínám, jak jsi o oné ulici s domy a panenkami popsala v článku někdy loni. Je to opravdu zvláštní. Nevíš, co to všechno znamená?

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Myslím, že se tvůrci jen inspirovali se snahou šokovat, podobně "ozdoben" je jeden ostrov v Mexiku, kde jsou panenky či jejich části rozmístěny po celém ostrově. Přikládám odkaz na článek - http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zajimavosti/hororovy-ostrov-panenek-patri-mezi-nejdesivejsi-mista-sveta.html.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty boty pověšené na drátě jsem už potkala, ale v jiném městě! Kdo ví, zda-li to není nyní modní trend si je takhle větrat?

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Tam jsem taky byla, jako dítě na pionýrském táboře, tak to působilo ještě děsivěji.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Už jsem to psala v tom předešlém článku, neb mi to nedalo a pátrala jsem, co to asi může znamenat. Můžeš si vybrat, mně osobně se nejvíc líbí ti netopýři :

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavá a různorodá reportáž. A kočky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Mít blbý oči se někdy vyplatí. Aspoň ten pohled pro tebe nebyl tak hrůznej.

    OdpovědětVymazat
  16. no dobrovolne by som tam si nešla alebo teda sama hrozne by som sa bála ... ale članok skvelý

    OdpovědětVymazat
  17. Ježiš, proč sem zase lezu? Už jsem to viděla včera před spaním, stačilo mi

    OdpovědětVymazat
  18. Zaujal ma ten vchod, zamurovaný ytongom.

    OdpovědětVymazat
  19. Aby nedošlo k omylu, onen spomínaný incident sa odohral v Nemecku

    OdpovědětVymazat
  20. Díky za ukázku, jak může vypadat nepěkně část města. Ach jo, když já nemám ráda takové objekty. Máme tady vedle  pár let starou fabriku a místy to tam také tak vypadalo.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Není čeho se bát, je to širší centrum a lidí tam není málo . A děkuji! .

    OdpovědětVymazat
  22. Já takové městské čtvrti nemusím, protože mě vždy bolí, jak jsme je nechali zdevastovat   

    OdpovědětVymazat
  23. [26]: Už jsem to psala výše, myslím, že v tomhle případě se jedná o neschopnost města dohodnout se s majiteli, nebo to alespoň podle stavu místa vypadá .

    OdpovědětVymazat
  24. I když večer bych se tam bál jít, panenka působí dost děsivě, podobnou nechávají pro zvýšení účinku v opuštěném domě v městě Pripjať u černobylské elektrárny (znám to jen z dokumentu), grafitti jsou pěkná.

    OdpovědětVymazat
  25. Ten plačící mužíček s papírovou čepicí alá večerníček mě dostal. Musí ve své velikosti působit hodně smutně. Boty na drátě vypadají děsivě. Celé to na mě padá...

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: U nás ve městě takto skončilo mnoho nádherných domů, prvorepublikových vil...lidé si díky restitucím vzali velká sousta a neměli na provoz domů, no a chátrání pak skončilo na náklady města většinou srovnáním se zemí..strašná škoda, protože tím trpí vzhledy měst a dnešní architektura je hodně ubohá proti letům minulým     

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Ty panenky se poslední dobou rozmáhají, už jsem to psala výše, inspirací je zřejmě ostrov v Mexiku, tam se to panenkami jen hemží - http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zajimavosti/hororovy-ostrov-panenek-patri-mezi-nejdesivejsi-mista-sveta.html.

    OdpovědětVymazat
  28. [32]: Díky , s tím závěrem si nejsem tak úplně jistá .

    OdpovědětVymazat
  29. Některé výtvory jsou ale moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak druhý pokus o odeslání komentáře...

    OdpovědětVymazat
  31. [36]: No nový, tak asi čtvrt roku .

    OdpovědětVymazat
  32. [37]: no jo no stydím se - jak jsem byla v nemocnici, tak jsem moc nikde nelezla ani ve skutečnosti, ani ve virtuálním světě

    OdpovědětVymazat
  33. [38]: Ve tvém případě ti je vše na třicet let dopředu odpuštěno!

    OdpovědětVymazat
  34. [39]: herdek fix až takhle dlouho budu mít hoňky? No nazdar!     

    OdpovědětVymazat
  35. [40]: Mno, vezmu-li v úvahu, že tvé dítko bude zrovna ve věku, kdy by tě mohlo teoreticky udělat babičkou, tak to možná tak i vyjde .

    OdpovědětVymazat
  36. jestli bude po mně, mám ještě dva roky k dobru!    jestli po babičce (jakože mé mamince), pak se to zkracuje skoro o polovinu   

    OdpovědětVymazat
  37. Liberec, takové pěkné jméno.. asi je moc liberální k vandalům.  Mnohde to vypadá opravdu jak z hororu.

    OdpovědětVymazat
  38. [44]: A to si představ, že Liberec je zkomolenina původního názvu Reychinberch .

    OdpovědětVymazat
  39. Na to graffiti snad museli použít žebřík a nebo nějaký zdvižný stroj

    OdpovědětVymazat
  40. [46]: Já myslím, že autor visel na laně zaháknutém v okně nad. Ale je to jen moje teorie .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).