Letně, pracovně, melounově...


Aneb takhle to dopadne, když tvořivá kancelářská krysa vyleze ze svého brlohu...

32 komentářů:

  1. Melounová příšerka vypadá velmi chutně

    OdpovědětVymazat
  2. To  je krásný melounek A jak mu chutná !!   

    OdpovědětVymazat
  3. Aw, já bych si dala meloun. Klidně i mrkev. Super nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Chvílemi je to koník, případně veselý dráček. Meloun jsme měli a byl dobrý, mrkev papáme často. Ale já spíš povařenou nebo nastrouhanou.   

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: Trefa, je to koník , vyhráváš virtuální metál .

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: O jé, mám metál- daj-li mi medaili, nedaj-li mi medaili...víš, kde to bylo?   

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Nevím , ale ty ji máš i tak .

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera..ukládám na zimní deprese       

    OdpovědětVymazat
  9. Kdo komu asi chutná víc?   

    OdpovědětVymazat
  10. Měla bys být vylezlá z brlohu pořád!

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: Tak já se projdu častěji . Parťačku bych brala, ale nejspíš budu měnit lokál, takže z toho asi nic nebude .

    OdpovědětVymazat
  12. [16]: Sakra! Nemohla bych mít aspoň jednou v životě štěstí?

    OdpovědětVymazat
  13. [17]: I kdybys měla život samou smůlu, jedno maloučký štěstí určitě máš - přeci nás!

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to jako dráček nebo krokodýlek, no mrkev k tomu moc nesedí! Obdivuju, mě by tohle v životě nenapadlo, tuhle oblast mozku mám naprosto zakrnělou!

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: On to měl být ve finále koník, tak proto ta mrkev . A moc děkuju!

    OdpovědětVymazat
  16. Rozesmála mě ta tvoje parádní melounová příšerka       

    OdpovědětVymazat
  17. Venca Dg napíchávával meloun rumem. Pak měl přesně takový úsměff, jako je na obrázku.

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: Já to jednou zkusila taky. Jak to dopadlo si nepamatuju, záblesk paměti mi ale nabídl vzpomínku, že toho rumu bylo mnohem víc, než melounu .

    OdpovědětVymazat
  19. Někdo si rád hraje! Ale jinak, samé dobré vitamínky, mňam!

    OdpovědětVymazat
  20. [11]: To mi neříkej, že neznáš Anton špelec, ostrostřelec. Dej si liguére a hned si to zazpíváš...

    OdpovědětVymazat
  21. Žravý meloun? Ote-meloun? Otesánek sám? Dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  22. [28]: Znám, ale viděla jsem už hodně dávno. To s tím liguére se mi ale moc líbí!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).