Oybin podruhé


Aneb bez nějaké omáčky mišmaš toho, co se do Oybina poprvé nevešlo.

Model kláštera v dobách největší slávy


Karel IV., který celou tu nádheru "spískal"


Cesta k hradu



Místa, kam (zatím) neprší



A místa, kde snadno promoknete.
Kostel


Nádvoří


Stezka k místu, odkud je krásný výhled a kde se nachází "camera obscura"


Panoramata




Pod hradem



26 komentářů:

  1. Miluju to a neskutečně mě to láká. Chci to vidět. Zatím se dívám jen do dětskejch zadků a nyní přibylo i duo kapání do očí, takže řev ze všech pokojů a já uprostřed jako terč... Já už bych si tak dala nějaký takhle krásný výlet... Janinko, blednu závistí

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě to místo působí ohromně mysticky, byť na toto moc netrpím....já jako velký fanda seriálu Hra o trůny, bych tu točila      a nebo bych tu nechala zaznít nějakou hudbu   

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Neboj, až vyrostou, ubude dětskejch zadků, kapání do očí i ten řev. Tak dobře, ten řev asi ne, to bude trvat ještě nějakou dobu, ale i tak se dá výletovat. P5eju ti, ať je to co nejdřív!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou parádní záběry, hned bych jela na výlet ale je to trochu z ruky

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Jak může někoho nabourat slepýš?

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní klášter a parádní panoramata. Slepýše se přímo nebojím, do ruky ho však neberu, jako moji kluci.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé zříceniny, hlavně jsou však krásné výhledy na krajinu, díky za výlet. Had do přírody patří.

    OdpovědětVymazat
  8. Šlépějích mi stejně jak první komentující taky zvedl mandle. Ovšem začínám se pomalu otrávit,  neb ve středu jsem zjistila, že existuje na autobusové zastávce nečekám jen já,  nýbrž i dvě zmije .... naprosto v klidu si tam na slunku válely závity ..... takže nějaký dupání v lese je jim asi šumák když si v pohodě relaxujou u silnice.   

    OdpovědětVymazat
  9. Sorry,  omluv ta divná spojení,  to našeptávač v tabletu pořád překrucuje mnou napsané   

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Děkuji ti, třeba budeš mít jednou cestu kolem .

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, prohlížím si to znovu a znovu. Opravdu uteklo už hodně času od návštěvy Oybinu. Nad tvými fotkami jsem se rozhodla, že se tam ještě musím někdy podívat. Do svého rodiště jedu za dva týdny, tak doufám, že vyjde počasí.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: To já ti děkuji za milý komentář a přeji, ať se ti návštěva rodiště, případně Oybina, vydaří .

    OdpovědětVymazat
  13. [3]: No mě je naprosto jedno jestli miminko či tatík, mám stažené půlky v obou případech     

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: No jo, když to nejde, tak to prostě nejde .

    OdpovědětVymazat
  15. Já věděla že to byl kus! Myslím ten klášter Háďátko bych tam potkat nemusela, nerozeznám je a měla bych nahnáno

    OdpovědětVymazat
  16. Takové malé městečko a stavba jako hrom. Karel IV. nebyl žádný troškař.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Z toho si nic nedělej, já poznám slepýše od hada jen díky intuici, že se ho nebojím .

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou panoramata! Nádhera, přímo stvořené na romantický výlet.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Tý jo, teď jsi mi vnukla nápad, to by byla romantika, na podzim nebo v zimě!

    OdpovědětVymazat
  20. Opakuji se - nádhera nádhera nádhera. Chápu tvou "posedlost" atmosférou hradu, je to opravdu unikátní místo.

    OdpovědětVymazat
  21. Ten Karlík IV byl ale pašák. Musela to být nádhera, podle modelu to tak aspoň vypadá. A co ten živý klacek? Lekla ses?

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Pašák to asi byl, otázka je, jestli si ho tak nevyfantazírovali poddaní .

    OdpovědětVymazat
  23. ako som už napísala... hrad je naozaj skvost a nádherný. Vo svojich časoch bol naozaj parádny a majestátny. :) Čo najviac môžem z týchto hradov, tak to sú tie výhľady. Sú neskutočne nádherné... :)

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Já bych tam ráda někdy zavítala na podzim nebo v zimě, to musí být teprve panoramata!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).