Jak mi krysy sežraly vílu...


Stejně, jako naše vánoční polystyrenové koule, potkal minulý rok podobný osud i mojí "Podzimní vílu". Sežraly jí ve sklepě krysy. Tedy, ony jí nesežraly, jenom jí ohlodaly klobouk, hlavu a taky jim děsně chutnala ta papírová jablka a silonová ponožka, kterou měla víla kvůli barvě přetaženou přes hlavu (ne, vážně nemám žádnou "silonovou" úchylku :)). Jo, a taky jí pokadily.
Tahle víla byla moje srdcovka, protože to bylo moje první "tvoření", ze kterého jsem měla opravdu radost i přes to patrné začátečnictví. Tenkrát jsem, coby amatér, žádnou tavnou pistolku neznala, všechno držely pohromadě špendlíky a pořádné lepidlo. Tedy až do té doby, než se k víle prokousaly skrz krabici ty bobkující smradlavky.

Nu, čest tvojí památce, milá vílo. A teď už konec smutnění, musím vymyslet, co si místo tebe posadím na stůl...

Po víle mi zbyl jenom obrázek...

14 komentářů:

  1. Mně zase můj potkan sežral kus mikiny a rozhlodal povlečení. Nejsou to moc vybíravá zvířata

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná Nemůžou být ty krysy nějak polystyrenomilné?

    OdpovědětVymazat
  3. Víly jsou prostě všeobecně chutné.

    OdpovědětVymazat
  4. Já být krysou, tak bych jí nejedla Vypadá na to mile

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná podzimní víla Vůbec bych neřekla, že je to nějaký první pokus. Ale proč mě to vlastně u Tebe překvapuje? Určitě vymyslíš něco nového z čeho budeš mít také radost!

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo, tak to je neskutečná škoda a nešla by ještě nějak opravit?

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Krysy jsou především svině, které žerou úplně všechno.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Hmm, krysy, no, co bys po nich chtěla?

    OdpovědětVymazat
  9. Je jí vážně škoda, ale co naplat, myšky měly hlad :( určitě se podaří najít adekvátní náhradu a víla bude odpočívat v pokoji

    OdpovědětVymazat
  10. Mrchy nenažraný, to věřím, že si šmákly, taková krásná víla   

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Děkuji, takovej je život. A bestie je slabé slovo .

    OdpovědětVymazat
  12. A proto zateplujte polystyrenem, ať řijí krysy!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).