A zase to píchání - falešný patchwork, věnec :)


...aneb falešný patchwork se mě ještě nepustil a tak tu můžu směle vystavit výsledky jeho ovlivňování. Tentokrát jsou to věnce, dva podzimně laděné a jeden vánoční, který měl být původně také podzimní, leč výsledek tomu moc neodpovídá :).

První podzimní...


Druhý podzimní...


A rádoby podzimní, ve finále vánoční :)


Pro příznivce falešného patchworku přidávám na TUTO stránku všechny mé návody a inspirace na toto téma :).

26 komentářů:

  1. Pěkné pěkné, nechceš zahájit velkovýrobu?

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý. Moc sice nechápu, k čemu to je, ale je to zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko, jeden hezčí než druhý. Ať se ti na Fléru daří.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Děkuji , velkovýrobu ne, jen tak polehounku, co zvládnu a až bude nástup do práce, budu mít utrum .

    OdpovědětVymazat
  5. Ten žltý sa mi páči najviac. Si naozaj šikovná, klobúk dole. Ja by som už zrejme zomrela na následky vykrvácania.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné... Tenhle styl dělání dekorací znám už pár let, doma takhle máme udělané vánoční koule do oken a vypadá to parádně... Jinak, jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  7. ježiš, jsi šikovná, to bych fakt nedala!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem tušil, že to asi nebude o sexu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé - Janinka je na fléru Nebudeš tomu věřit, ale už mám hotové čtyři koule    na věnec si ještě netroufám Ten poslední je nejlepčí

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Děkuji ti , špendlíkem nevykrvácíš , leda by sis na ně musela lehnout jako fakír .

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím nevím, který bych si dala na dveře Škoda, že mám v pokoji jen jedny

    OdpovědětVymazat
  12. Oooo ten poslední je moje jasná volba! Je neuvěřitelně krásný. Jinak vítej na Fleru, hned si tě jdu přidat do oblíbených.

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, jsou moc pěkné! Já si na tvůj popud už zakoupila ty krátký špendlíky a tím prozatím skončila. Nějak nemám odvahu a ani čas se do toho pustit

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: A no to jsem celá já, no .

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle je pro mě zkrátka hotové umění Vím, že jsi nám techniku už ukazovala, ale tohle mi prostě hlava nebere Opravdu se Ti "píchání" moc povedlo Můžeš tam třeba přidat pár sušených listů nebo okvětních lístků, aby to získalo nádech podzimu

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou moc krásné a povedené. Pamatuji na vajíčka, která tu jednou byla, vyrábí se to podobně?

    OdpovědětVymazat
  17. [21]: Děkuji ti, ano, je to úplně tou samou technikou .

    OdpovědětVymazat
  18. Paráda , chytlo mě to a tvořím a tvořím a ještě jsem slíbila kouličky mamce. Snad to do vánoc stihnu Janinko, díky za vánoční inspiraci

    OdpovědětVymazat
  19. [25]: Děkuji, není zač , přeji hodně štěstí při tvoření! :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).