Lívancové čuně


...aneb jak šetrně a s láskou sdělit svému dítku, že jí jako čuně a že má při jídle pod sebou hotovou podestýlku... :)

Naše dnešní svačina...



28 komentářů:

  1. Hej, to je dobrý Mně se peče tvarohová buchta, takže jsi mi slintání jen zintenzivnila, ale i tak je to moc povedený prasátko

    OdpovědětVymazat
  2. Mňamy! Vypadá to krásně Hned bych si také dala. Nikdo by mě nemusel přemlouvat

    OdpovědětVymazat
  3. Šmarjá, to vypadá úžasně! - Lívancové čuně bych si dala.

    OdpovědětVymazat
  4. Rozkošní čuníci, přesladce hledící, na talířku sedící. Ooooo mňami mňam.

    OdpovědětVymazat
  5. to je krásne veľmi podarené, to pripravím môjmu priateľovi (on je slušný stolovník, o tom potom ale určite sa mu to bude páčiť)

    OdpovědětVymazat
  6. Ježíš, to je krásný! Až jsem z toho dostala chuť na lívance.

    OdpovědětVymazat
  7. Rožtomilí, asi měli nastláno stejně, já bych měla.

    OdpovědětVymazat
  8. Janinko, tvoje lívancové čuně je vážně k nakousnutí, sbíhají se mi sliny, mňam.

    OdpovědětVymazat
  9. Po snědení těchto čuňat byly nepochybně i tvé děti jako čuňata.

    OdpovědětVymazat
  10. Je to se mnou špatný - všem ostatním děkuji za milé čuňíkovské komentáře !

    OdpovědětVymazat
  11. Nádehra! ...soutěž skončila, ale ty jedeš dál, jak o závod

    OdpovědětVymazat
  12. :O Bože! Moc si ti poveldi takový rozkošný prasátka a ty očka..Sbíhaj se mi sliny D A nadpis bezchybný! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, krásný. Já měla chuť na palačinky, slíbila je i Lukášovi a nakonec jsem vyrobila tvarohovo-jahodový "něco-jako-cheesecake" a mělo to úspěch taky. Ale takhle nazdobený jsme to neměli

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný, mám chuť na bůček , nebo ovárek, sulc by taky nebyl k zahození!

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Děkuji , o závod ne, ale o věčně hladové žaludky .

    OdpovědětVymazat
  16. Ano Janinko, povedlo se Ti to. Jsi ráda, Zase mi děláš chutě Tohle je zkrátka skvělé! Srdíčko je tam jako třešnička na ... lívanci Je super, že bereš ze svých dítek inspiraci

    OdpovědětVymazat
  17. Lívanečky, mňam, mňam I ty prasátkové by mi zachutnaly No i já jím někdy jako prasátko a dokážu pobryndat vše co se dá Taky proto u nás pračka jede téměř nonstop

    OdpovědětVymazat
  18. A je rozhodnuto! Zítra kuchtím lívance, dostala jsem na ně opravdu neskutečnou chuť. (A čuníci jsou boží!)

    OdpovědětVymazat
  19. [25]: Děkuji, my lívance zbožňujeme, takže jsou u nás na stole dost často .

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, roztomilé a přitom originální Palec nahoru

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).