Maňásci na prst


Už je to pár měsíců, co do mě starší synek začal hučet, že by si moc přál maňásky na prst. Že prý by s nimi hrál tomu mladšímu divadlo. Ač svoje děti miluju, nadšená jsem z toho dvakrát nebyla a tak se mi před výrobou maňásků dařilo úspěšně unikat. No jo, jenže to bych se taky mohla "prounikat" až do puberty mých dítek a to se obávám, že bych se místo poděkování za ty potvůrky dočkala tak leda označení "vrcholu trapnosti". Takže jsem se do toho pustila a protože poslední dobou není moc času nazbyt, realizace trvala s přestávkami dobře přes měsíc. Ale nakonec se zadařilo a dílko brzy doputuje do správných rukou coby dáreček na Den dětí :). Jestli fandíte více maňáskovým zvířátkům, inspiraci najdete u Kerrii.

Hotoví maňásci :)



Detail...






P.S: Mini návod se tu brzy objeví :).

18 komentářů:

  1. Ty jsou - hrála bych si s nima i já a to mi bude za dva roky třicet

    OdpovědětVymazat
  2. Ti jsou skvělí! Někteří vypadají jak z příšerek s.r.o.

    OdpovědětVymazat
  3. Co ty nevymyslis . Je to uzasne originalne!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nádherný! Kam se na tebe hrabou ti maňásci, které dávají dětem v Ikee, když si koupí masové kuličky s hranolky a brusinkami

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:[2]:[3]:[4]:[5]:[6]:[8]: Děkuji vám pěkně !

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné! Asi se taky do podobného maňáska pustím :) Jen jestli to zvládnu..

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji Tvoji šikovnost a zručnost! Ti maňásci nemají chybu... a kolik různých postaviček se to tu zjevilo (ej, z některých jde až strach... ) To bude divadlo... ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Janinko, to je nádhera. Kluci budou mít určitě radost.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]:[12]:[13]:[14]: Děkuji vám moc, jsem ráda, že se maňásci líbí, snad se budou líbít i klukům .

    OdpovědětVymazat
  10. Trojočka a jednoočko, božské

    OdpovědětVymazat
  11. [16]: Díky, ti se mi taky líbí nejvíc, kdybych mohla, udělala bych příšerky ze všech, ale něco mi říkalo, že by z toho ten menší mohl být trochu zmatený, tak jsem zbytek udělala normální .

    OdpovědětVymazat
  12. to je úžasné... a asi i pracné :) :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).