Týden 18. - růžovoučký


Týden by měl být spíše svatební, ale růžová barva v týdenní rekapitulaci svatbu dokonale převálcovala...
Prvním růžovým zážitkem bylo propašování červeného trika do světlého prádla a jeho následné vyprání. Ještě, že to byla várka s ručníky a plínkami, protože mám pocit, že růžový svetr by manžel nerozdejchal. Krom téhle růžové story (přiznávám, byla to čistě moje blbost) mám z praní další zážitek, ovšem tady už mám podezření na nějakého skřítka. Pokaždé prohlédnu všechny kapsy a obrátím je naruby a pokaždé jsem si jistá, že v nich nic nezůstalo. A skoro pokaždé mám tmavé prádlo olezlé vlákny z papírového kapesníčku. To prostě není normální...

Druhou růžovou událostí je chvilkový (díky Bohu!) objev našeho skoro dvouletého Matěje. V děvčátku, jdoucím vedle něj po chodníku, našel vrbu a hučel do ní tou svojí hatlamatilkou strašně důležité informace. Holčička kulila oči a mlčela, nejspíše oslepená a oněmělá růžovou, která doprovází její rané dětství. Růžový kočárek, růžová princeznovská sukně, růžové tričko, boty, ponožky, korálky. Růžová maminka se sytě růžovými stíny, které vypadaly jako monokl, s růžovými náušnicemi a ohozená opět komplet růžovým oblečením laděným do takovéto barvy. Nemám nic proti růžové, pokud se používá s rozumem. Tohle už považuji za degenerativní chorobu mozku...

Pokud na mne přijde "divná" nálada, spolehlivě ji zažene Míša a jeho odrhovačka, kterou se teď naučil ve škole:

"Dítě krávy - kravátko,
dítě ovce - ovčátko,
dítě kozy - kozátko,
dítě psa je pejskátko,
dítě husy - husátko,
dítě kočky - kočkátko,
dítě koně - koňátko...

Nebo taky jeho obrázek, který nazval "Uspávací ovečka, spočítej chloupky..." :)


Čarodějnice, kterou vytvořil švagr se synovcem...


Hořela pěkně...:)


A protože jsem v časovém skluzu a jsem ráda, že jsem vůbec splácala tenhle článek, nezlobte se prosím, když nestíhám reagovat na komentáře a naopak komentovat vaše články. Ale já to doženu, nebojte!

15 komentářů:

  1. Strašně milé a veselé fotky. x)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se konečně dočkala malých gentlemanů, fotka se vydařila a tvé úsilí o vhodný společenský úbor bylo korunováno úspěchem. Pořešila jsi to vskutku na výbornou - vyhnula jsi se se zdarem finančnímu vykrvácení a navíc si myslím, že tyto kousky oděvů budou mít ještě nějaké to praktičtější využití, než z nich kluci vyrostou (což bude téměř ihned, jak si ještě pamatuji z vlastních zkušeností). A že se Míša šklebí - to nemusí mít nutně po tatínkovi. Že tys mu nedala žádný honorář? No uznej, dělat šaška zadarmo, v dnešní době plně rozvinuté tržní ekonomiky?!?

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ti tvoji kluci jsou fakt čímani! Děťátka od zvířátek byly perfektní a nadchl mě obraz na počítání oveček - v tomto případě jejich chloupků...   

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy, tedy... ten druhý růžový zážitek musel mít jistě nedozírné následky na chudáka oční sítnici! Tolik růžové najednou... (a ještě takové ostré!) Ne, také proti růžové nic nemám, ale... čeho je moc, toho je příliš. (Avšak holčičce to očividně nevadilo...)

    OdpovědětVymazat
  5. Kapesníkoví skřítci jsou vemi rozšíření. To znám z doby, kdy byli kluci mladší. Jelikož mají oba alergii, tak na jaře vždy měli kapsy plné papírových kapesníků a vždy tam bylo aspoň o jeden navíc, než jsem předpokládal.   

    OdpovědětVymazat
  6. Apropó, s obarvováním prádla mám taky hojné zkušenosti, protože starší synátor kdysi míval "černé" období a všechno si obarvoval na černo, včetně ložního prádla. Tak jsme občas chodili všichni tři v černém nebo aspoň v šedivém.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Děkuji za milá slůvka, myslím, že na způsob, jak se Papšňupáčka(ů) zbavit, asi nikdy nepříjdu . I když jeden velmi jednoduchý, leč pro mně dost nepraktický, existuje - nahradit papírové kapesníky látkovými...

    OdpovědětVymazat
  8. Rozmočený papírový kapesníček ve várce vypraného prádla, to se nám také celkem často stává.. Je to opravdu zábava poté ty rozmočené kousky kapesníčku dávat z prádla pryč, to padne slov..

    OdpovědětVymazat
  9. Papírový kapesník zanechaný v kapse je průšvih, zejména u tmavšího prádla. Já před pár lety objevila v drogerii krabičku s utěrkami proto obarvení prádla, která má zachytit uvolněné barvy při praní a opravdu to funguje. Doporučuji všemi deseti - dají se sehnat od Iberie - je jich tam 10 kusů, nebo v DM drogerii, kde jsou po 15 kusech a jsou za polovinu ceny, proti předchozím.

    OdpovědětVymazat
  10. Většinou se zapomenu do kapes podívat a potom jsou na celé várce prádla zbytky z kapesníků. Mamka to nekontroluje schválně, abychom si to jednou provždy uvědomili

    OdpovědětVymazat
  11. Božííí. Dostala jsi mě růžovou holčičkou s růžovou maminkou - jsem ráda, že máme dva kluky. Míšova ovečka na usínání je skvělá a na svatbu jim to moc slušelo

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:[13]: Koukám, že papírové kapesníčky v pračce frčí , fajn, že v tom nejsem sama .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).