Cvok, LEGO a Hvězdné Války


Nezapadám do zažitých představ mých bližních, že jako matka od dětí bych měla být permanentně servaná jak angrešt a v případě, že bych měla dokonale naklizeno a navařeno, měla bych chodit drbat "na kafíčko" k sousedkám, péct si šunky do ruda na sluníčku, opíjet se s kamarádkami na hopsa hejsa akcích, případně odkládat děti do dětského koutku v nákupáku a opět u kafíčka a zákusku drbat. Podle nich jsem cvok. Kdo to kdy viděl, aby si ženská, která už dávno jede čtvrtý gumy a má dvě děti, hrála s Legem, "pařila" na Playstationu, sledovala animáče, neustále něco tvořila, nebo jezdila na koloběžce? No, někdo tomu říká cvok, někdo originál :). To však nic nemění na tom, že každou chvíli poslouchám:

"Tvoje starosti bych chtěla mít. Kde na to bereš čas? Ty se asi doma hodně nudíš, co?"

Zvykám si na to. I když pomalu a někdy to sakra bolí, protože to přiletí ze strany, odkud bych to rozhodně nečekala. To je to vážně tak strašně divný? Děkuji Bohu, že můj muž je, stejně jako já, duší hravé dítě a že i děťátka jdou v našich šlépějích. Kupříkladu takový Míša, jeho LEGO vynálezy mě opravdu někdy dostávají do kolen...

No a nakonec něco málo pro pobavení - miluji LEGO videa, obdivuji trpělivost lidiček, co si s tím dají práci. Takže tady je jedno z těch slavnějších a vtipnějších, jak jinak, než na téma Hvězdných Válek, které u nás poslední dobou frčí... (doplňující info ZDE, předposlední odstavec :)). Malé upozornění - pro sprosté slovo si ve videu minifigové nejdou daleko :).

Video s představiteli Hvězdných Válek najdete ZDE.

20 komentářů:

  1. Já si myslím, že hravost a takováhle péče o děti je něco kouzelného Rodiče, když jsem byla malá, uměli taky takovéhle věci...

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy nechci, aby se ze mě stala matka drbají u kafíčka . Když jsem byla malá, a vlastně ještě pořád, moji byli taky hraví. Tak to má být. Já jsem teď z hraní s mladými příbuznými mnohem otrávanější, ale doufám, že z toho ještě vyrostu, protože hraní z legem je skvělá činnost a ještě lepší s někým dalším

    OdpovědětVymazat
  3. K článku samotnému: nevím, jestli jsi divná, asi se vymykáš běžnému náhledu na mámy od dětí, protože co znám, tak všechny řeší vaření, nákupy nových botiček a hadříčků, vaření, praní, vaření, žehlení, vaření, uklízení, vaření, nemoci, vaření, známky ve škole, vaření, besídky, vaření, rodičáky, vaření, nemoci...

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko, mě to tvoje hraní s dětmi připadá bezvadné. Nejen ,že už teď jsou to děti hravé a hlavně tvořivé, ale budujete si krásný vztah,který vám vydrží celý život. Které dítě s láskou vzpomíná na to, jaký měla doma maminka pořádek a jestli mělo značkové oblečení,asi žádné,protože je mu to fuk.Právě společně strávené chvíle ,to je to krásné,na co vzpomínáme.Tak ať vám to dlouho vydrží!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nejsi cvok. Takových, jako jsi ty je víc. Sama jsem také patřila k mámám, které si s dětmi hrály a vytvářely různé věci. Co já bych tehdy dala za Lego. Osvědčilo se to, protože vidím, že i moje dcera s dětmi tráví co nejvíc času, hraje si, staví si s nimi a jen doufám, že i syn půjde ve stejných šlépějích.

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy.. to jsou mi skutečné vynálezy! Lego je stavebnice velmi užitečná a pěkná, ale i já sama koukám, co vše z ní může vzniknout! Tedy, klobouk dolu před Míšou! Má skutečně nesmírnou fantazii :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky Bohu za takové cvoky.   

    OdpovědětVymazat
  8. Díkybohu za takové originální maminy :) Jen tak dál, já si s legem hraju také ráda (kradu ho šestiletému bráškovi )

    OdpovědětVymazat
  9. To video z jídelny mě ovšem dostalo.   

    OdpovědětVymazat
  10. To víš, dneska je někdo jiný a hned je cvok. A to si o tobě nemyslím. Jsi zkrátka hravá, snažíš se s dětmi trávit co nejvíce času, zároveň je bavit a připravovat na život A díky tomu jsou tví synové tak šikovní. Míšovy vynálezy jsou opravdu skvělé, bude z něho velký technik! Líbí se mi i jeho další video: Míša "vaří" jednohubky, to mě pobavilo (v dobrém samozřejmě ).

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji vám všem, je fajn, že alespoň blogoví přátelé rozumí "cvokovi". A jsem vážně ráda, že v tom nelítám sama .

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Děkuji ti , nenakouknu. Už tu jednou otravovala, varování nebrala vážně, tak má ban .

    OdpovědětVymazat
  13. Pro.. kdo nemá rád Lego, ty jejich vysmátý příběhy, co točí (když mi ségra pouštěla jejich zpracování kombinace Stargate a Starwars, chtělo se mi nejdřív spát, po práci v deset večer, a pak jsem smíchy málem vypustila duši ), ty rozpracovaný RPG hry od Lega jsou asi jediný, který můžu, navíc se dají hrát i ve dvou, takže se mi děcka nehádají o můj počítač . Ohromě se mu ty výtvory povedly, vážně to připomíná kráčející kolos. Svítí tomu ošiška a točí to kolečka, jipí!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Já jsem taky cvok, takže mám pro ostatní cvoky velké pochopení. Například si pořád ještě hraju s mašinkama a autíčkama. A to i přesto, že už jedu šestý gumy.

    OdpovědětVymazat
  15. P.S: V článku jsem udělala vééélikou chybu, zřejmě šotek či co (nebo taky podvědomá snaha udělat se mladší ), gumy jedu už dávno čtvrté, takže opraveno .

    OdpovědětVymazat
  16. dostala jsi mě s těma čtvrtýma gumama. Taky se vymykám, nebaví mě dřepět tu s ostatníma maminama na pískovišti, nechat tam děti bezprizorně pobíhat a nevšímat si jich a jen tam sedět a drbat...takže i když tam zajdeme, raději si tam kopu s Lukášem, chytám ho u skluzavky, (teď teda bývám spíš zaměstnána popojížděním s kočárkem, střídavě bděle nahlížející, zda to zvíře spí, střídavě se snažíc uhoupat řvoucího pardála - tak si Fífu pojmenoval jeho milující velký bráška a myslím, že to mluví za vše), takže víceméně nezapadám

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Super, další vymykající se daným společenským mantinelům .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).