Veselá jídla pro děti - Večeře s upírem


To jsme takhle jednou šli ze školy a druháček se mě ptá:

"Mamííí, máme doma mlíko?"
"Jo."
"A mamííí, máme doma vločky?"
"Ne."
"Škoda. A mandle? Šlehačku? Marmeládu? A čokoládový tečky na oči?"
"Ne, ne, jo, ne. Na co to potřebuješ?"

Vytáhl knižní katalog Albatrosu a protože se nejen rád cpe, ale i kuchtí, okamžitě si zamiloval knížku Receptíky pro kuchtíky. U této knihy byla ukázka dvou stran, na kterých byl recept na "Upíry". Trochu jsme si tedy recept upravili...

V originále se:
- používá vločkové těsto, my dělali lívanečky z obyčejného (100 g hladké a 100 g polohrubé mouky, jedno vajíčko, asi 200 ml mléka, trochu cukru, půl prášku do pečiva).
- lívance dělají v lívanečníku, my je smažili na pánvi, páč lívanečník nevlastníme. Chyba! Hotové lívance jsou na pánvi moc nízké a špatně se do nich zapichují zuby - mandle.
- na oči používá šlehačka a čokoládové tečky, my volili zdravější a chutnější tvaroh a rozinky.

A tady je výsledek - sice to připomíná, spíše než upíra, mentálně retardovaný lívanec, ale co, i tak byla radost veliká :).

31 komentářů:

  1. Můžu poprosit o hlas pro kamarádku? Moc jí na tom záleží http://www.blesk.cz/soutez/miss-internetu/2012/profil/125/radomira-jedlickova Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. I s těmi "vylepšeními" to musí být mňamka

    OdpovědětVymazat
  3. Mentálně retardovaný lívanec mě dostal do kolen .

    OdpovědětVymazat
  4. Retardovaný lívanec mě dostal. Ale je to super tip, hned bych si dala a myslím, že raději tu vaši verzi, než originál

    OdpovědětVymazat
  5. Ty katalogy nám ve škole taky rozdávali, škoda, že nejsem mladší, teď by bylo trochu divný si tu knížku objednat, ale právě se mi strašně zalíbila ta ukázka. Moc se Vám to povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásny blog aj design a každopádne zaujímavé nápady

    OdpovědětVymazat
  7. Je to hezký, ale u nás si moc s jídlem nepohrajeme. Kradou mi to pod rukou. Lívanečky děláme často z řídkého kynutého těsta. A lívanečník jsem sebrala mámě, když jsme ještě spolu byly jakš-takš zadobře.

    OdpovědětVymazat
  8. Mentálně retardovaný lívanec mě opravdu pobavil To si musím zapamatovat Ale i tak to vypadá velmi lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě že to nechtěl upírsky pokečupovat :))

    OdpovědětVymazat
  10. Mentálně retardovanej lívanec? Ale nemá chybu, ty zoubky jsou dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  11. Málo platné, ne nadarmo se říká, že se má jíst i očima. Vypadá to skvěle a věřím, že to i báječně chutnalo.

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda, paráda, paráda. Ty i syn jste šikulové.

    OdpovědětVymazat
  13. Mentálně retardovaný lívanec mě po ránu dostal!

    OdpovědětVymazat
  14. kdyby se ty mandličky ořízly dole trošku do špičky a daly se tam dvě, je to parádní upírek   

    OdpovědětVymazat
  15. Díky vám všem za milé a vtipné komentáře .

    OdpovědětVymazat
  16. To není žádnej retard, to je pracant v pátek, jako já. Bodejť by se nechechtal, když už si v práci připadal jak retard a konečně má padla.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jsi strašně sebekritická! Nesmíš říkat, že to vypadá hrozně! Vždyť ani já a snad ani nikdo z mé rodiny, neumí v kuchyni to, co ty!

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Děkuji ti , vydržel asi dvě minuty, než jsem uklidila foťák a bak ho zblajzla .

    OdpovědětVymazat
  19. [5]: Já si myslím, že jsou všechny lívance mentálně retardované, páč moc rozumu nepobraly.

    OdpovědětVymazat
  20. Jako by z "Vesničky mé střediskové" vypadl.     

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Ježíšku děkuju, ale s tím mým IQ bych to zase až tak nepřeháněla, občas mě moje blbost doslova vyráží dech .

    OdpovědětVymazat
  22. Hi hi, to je lívancový retardíček mňam!

    OdpovědětVymazat
  23. Dostali jsme také to samé vydání Albatrosu Retardovaný lívanec .. Vypadá chutně a určitě i byl A co, budou receptíky pro kuchtíky?

    OdpovědětVymazat
  24. kdybych byla věděla že to neumím tak jdu za babi ale nemůžu   

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).