Míši LEGO vynálezy


Náš osmiletý dnes přinesl domů vysvědčení z plavání a dalo se očekávat, že ho bude mít ze všech spolužáků nejhorší. V dnešní době už se nedávají diplomky s vodními zvířátky, jako za mých mladých časů, ale rovnou známka. Na to, že byl totální vodní outsider na něj ale byli ještě hodní - celková známka za to, že se nepotopí, neponoří, nesplývá a vůbec neplave bez ochranných pomůcek dostal dvě mínus. Na druhou stranu, my jsme vděční za to, že vůbec dokázal překonat svůj panický strach z vody a soudě dle jeho nadšeného vyprávění, ho to dokonce i bavilo... Aby mu ta známka nebyla líto, vytáhla jsem svoje dvě vodní vysvědčení z dětství, kdy první "známka" byla želva, tedy ta nejhorší. Ta druhá ho snad trochu povzbudila, o třičtvrtě roku později už jsem byla delfín, superplavec :).

A co tím chtěl vlastně básník říci? Že i ten sebevětší bambula může mít na něco talent (tím nechci v žádném případě o svém synkovi tvrdit, že je bambula, protože jeho IQ bych někdy vážně potřebovala), asi něco v tom stylu "Ten dělá/umí to a ten zas tohle". A že je to kluk šikovnej... Jeho LEGO vynálezy (vesměs nefunkční :)), které jsem vám naservírovala, pochází z doby, kdy mu bylo šest...

Držák na krejčovský metr


Varhany smíchu :)


Herní konzole Playstation


Přehrávač na CD


Chůvička pro malého brášku se signalizací...


Kytara č. 1


Kytara č. 2


A robůtek na konec...

21 komentářů:

  1. To bych asi neposkládala a to mi je 17. Šikovný. No jo, každý umí něco jiného. x)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt nápadité! Ja som z lega na takéto moc nebola, ale zato brat keď bol malý, vytvoril automat. Hodila si mincu(len kovové, ktoré zachytí magnet ) a vypadla čokoládka

    OdpovědětVymazat
  3. Je velmi sikovny. Urcite bude aj v plavani borec, ked sa do toho naplno vrhne .

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš to je paráda, to mi strašně připomíná, co jsem s tím legem dělala já Různý přehrávače a přístroje, u nichž jsme si představovali, že to něco dělá. Klavír jsem si taky stavěla. Nebo ovladače na televizi se spoustou barevnejch čudlíků

    OdpovědětVymazat
  5. Kluk je šikovnej. Jen mi tam trochu chybí jeho oblíbený pan Pinďourek.

    OdpovědětVymazat
  6. No to teda klobouk dolů. Míša je opravdu nápaditý a šikovný kluk.

    OdpovědětVymazat
  7. Já se taky neponořím, nepotopím a nesplývám. Ale v plavání mi to kupodivu nijak nebrání. Želvu na vysvědčení jsem měla taky.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem v plavání nikdy nevynikala, ale přesto jsem byla v druhé nejlepší skupince, v žabkách

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máš fakt úžasný blog moc se mi líbí :) .. Jestli chceš (nenutím tě) můžeš se podívat na ten můj. Je teda nic moc, ale pár článků už tam mám, tak bych byla ráda, kdyby jsi se přišel/přišla na něj podívat :)

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Já taky neumím splývat. Jak se položím na hladinu, tak mi jdou ukamžitě nohy dolů. Asi je mám nějak těžké, nebo co. Ale i bez umění splývání plavu celkem úspěšně celý život.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Tak to mám podobné, nejdou mi dolů jen nohy, ale celá dupka. Někdy mě ale zase docela nadnáší, tak nevím, jestli v ní nemám občas nějaké bubliny.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Třeba je to nadnášení závislé na tom, co jste zrovna měli k obědu, třeba takové fazole dokážou divy .

    OdpovědětVymazat
  13. Vidíš, já jsem to nikdy nedotáhl ani na želvu, a taky žiju .

    OdpovědětVymazat
  14. Známky? Tak to je nuda, mají pořád dávat obrázky. Já jsem vždycky měla delfína Odjakživa jsem byla plavkyně Pak byla ryba a potom želva, jak říkáš.

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Děkuji, oba kluci nejsou k zahození .

    OdpovědětVymazat
  16. Míša je šikovnej kluk a basta! Další, je odvážnej, když překonal strach z vody.

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Děkuji i za něj . Od článku uplynuly už čtyři roky. Plavat nemumí pořád, IQ má pořád vyšší, až mám pocit, že se mu do hlavy nemůže vejít . Jinak mám naprosto stejné mínění jako ty, až mě pustí na tu pozlacenou matraci, pošlu ti fotku .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).