Týden 16. - zpátky do pravěku


Za necelé dva týdny se vpasujeme do rolí hostů na svatbě a tak byl tento týden ve znamení shánění společenského oblečení pro mé děti. Bože, kdo nezažil, nepochopí! Tohle zboží je silně nedostatkové, v mém případě o to víc, že nechci, aby potomkové vypadali jako "každý pes, jiná ves", což v překladu znamená, že sehnat oblečení, aby kluci vypadali alespoň podobně, je nadlidský výkon. A když jsem přeci jen na něco narazila, nebyla to záležitost zrovna nejlevnější. Kompletní oblek pro dítě vyjde v lepším případě na dva tisíce (přičemž už dopředu mi je jasné, že ho obleče jen jednou) plus společenské boty, vše krát dvě. Ceny v půjčovnách se pohybují okolo tisícovky plus obstarání vlastních bot, opět krát dvě, což už působí příjemněji, jenže to bych nesměla znát svoje děti, čuňátka od narození (přiznávám, jsou po mně). Slavnost si chci užít a ne trnout, kde, kdy a co na sebe převrhnou a naplácají... Naštěstí jsem tvor praktický a ekonomicky uvažující, takže jsem hodila za hlavu společenské konvence a rozhodla se koupit dětem oblečení, které jim nějaký čas vydrží a které budou moci nosit jak do společnosti, tak i ven. Zadařilo se částečně, mají alespoň stejné košile, které mně osobně drásaly nervy nejvíc, ostatní se už nějak pošéfuje :). Při nakupování v superultrahypermegamarketu jsem narazili na výstavu z pravěku...


 





Mamut na mě opravdu zapůsobil...


Každodenní výjev z Procházkovic pokojíčku...


Kytičky do třídního herbáře už máme hotové, hurááááá!


Hádanka na konec - Co je to?

14 komentářů:

  1. Řekla bych, že to je UFON to poslední Jinak tu výstavu jsme měli u nás v nákupním centru taky a dělali jsme si z ní srandu

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, jsi dobrá, žes ten nákupní maraton přežila natolik psychicky i fyzicky, že ještě můžeš sepsat povídání, co má hlavu i patu. Doufám, že se pochlubíš mladými gentlemany - zkouška oblečků je téměř nutnost, i když oni to budou považovat za něco mezi prudou a trestem.

    OdpovědětVymazat
  3. Obleky nejsou vůbec levná záležitost, natož je ještě sehnat pro děti, na ty jsem snad ještě nikde nenarazila.. Určitě se těch příležitostí ještě najde víc, aby se kluci ohákli do společenského No i když, oni zas určitě rychle rostou, co...

    OdpovědětVymazat
  4. To je jasná chobotnice! Chobotnice ala Ferda mravenec, práce všeho druhu!

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny společenské události jsem řešila bílou košilí a uvázanou černou sametkou. Tak jsem vázala a vázala, až se kluk vzepřel, nějak jsem si nevšimla, že  je v pubertě . Přišel první oblek, ale odpor k čemukoliv u krku přetrval, i z promoce má kravatu jen na jediné fotce, sako tenkrát přivezl zmuchlané v igelitce.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nejdříve k hádance - bude to podle mě nějaký pracovní stroj, soudím dle výfuku.

    OdpovědětVymazat
  7. Janičko, teď jsem si všimla u Arcany tvého komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Smůla je, že šít neumím, na tohle jsem totální střevo .

    OdpovědětVymazat
  9. Páni :))) u nás (teda v krajském městě, my jsme samota u lesa) je teď v obchodním centru vzdělávací výstava na téma optické klamy a logické hádanky :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Shánění obleků na kluky je těžké, zvlášť když ti to vyprázdní peněženku a víš, že příští rok můžeš nechat oblek ležet někde na nekonečném dně skříně. Teď mluvím jako máme, že jo?

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Děkuji ti za milá slůvka, nedylítuju, byla by to blbost. A přesně jak píšeš, nevydržím déle, než pár dnů, v hlavě to šrotuje a šrotuje .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).