Veselá jídla pro děti - Ať vám to pípá!


Veselé Velikonoce vám přeje

Janinka :).


28 komentářů:

  1. Jéj, to je krásné Veselé Velikonoce i tobě!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! A určitě taky chutné.

    OdpovědětVymazat
  3. Já umím být veselá i s 0% alkoholu. :P Když je toho víc, tak jsem akorát smutná. Jináč tobě také hezké prožití svátků. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já ráda dělám obrázky z jídla :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu originální Taky přeju veselé Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozkošný! Veselé Velikonoce přeji!

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, tobě taky krásné Velikonoce. Ty kužátka jsou k sežrání.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám všem za ocenění mého patlání a za krásná přání !

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, ty si taky umíš s tím jídlem tak skvěle pohrát Vznikajíc z toho přímo umělecká díla

    OdpovědětVymazat
  10. Tady si zase někdo krásně vyhrál.

    OdpovědětVymazat
  11. Janinko, i tobě krásné velikonoce a hodně pípání. Přáníčko máš originální, jestlipak jste je už zbaštili? Mě by to Luciš nejedl, bylo by mu líto kuřátek (mu se hodí jakýkoli důvod, proč nejíst)

    OdpovědětVymazat
  12. Veselé Velikonoce! Docela by mě zajímalo, z čeho všeho bys dokázala vykouzlit kuřátko, tvoje studnice nápadů je zřejmě bezedná

    OdpovědětVymazat
  13. Procenta alkoholu se prý snižují.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Upřesním otázku. Z čeho bys kuřátko nedokázala vykouzlit?

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji vám všem a i vám krásné Velikonoce !

    OdpovědětVymazat
  16. celou dobu se mi ten obrázek nechtěl ukázat - prevít jeden ušatej   mňamka

    OdpovědětVymazat
  17. No ne, to snad ani není k jídlu, jak je to krásné Veselé Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  18. Takový chlebík se hned lépe jí No, i když je to docela škoda, taková práce s tím a potom šup do pusy

    OdpovědětVymazat
  19. [25]: Děkuji za chválu focení, ale já s tím moc spokojená nejsem, chtělo by to nový aparátek. Chlebíka není škoda, netrvá to o moc déle, než příprava normální večeře .

    OdpovědětVymazat
  20. Vtipné :o) jinak jak se říká - alkohol je dobrý sluha ale špatný pán? :=))))

    OdpovědětVymazat
  21. [27]: Jednou za rok na Velikonoce se to přežít dá .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).