Tvoření s dětmi - Bambulínci počtvrté


A zatím na nějakou dobu naposledy, protože došly bambulky a také inspirace, každý případný bambulínkový nápad tedy vřele vítám .
Takže Bambulínci počtvrté aneb co jsme splácali ze zbytků...
Ostatní Bambulínky najdete tady, tady a tady.

Žába


Želva


Bambulínci



Prvňáčkova "Královna"

20 komentářů:

  1. Krásné, prvňáček se také vyznamenal, hlavně, že neopomněl důležité partie

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt nádhera. Nejsem takhle šikovná a nápady na zručné výrobky ani nenabíhají Edith

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že i prvňák už zřetelně vnímá rozdíly mezi pohlavími.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeden hezčí než druhý Věřím, že mě by nenapadlo vůbec nic, protože si myslím, že i k pouhé představě takového bambulínka je třeba troška toho výtvarného talentu. Želvička je nejkrásnější a královna je pořádná ženská

    OdpovědětVymazat
  5. Opět povedení bambulínci. Královna je suprová.

    OdpovědětVymazat
  6. " Já z hadříků vytvořil  Bambulíka "!

    OdpovědětVymazat
  7. juu, dalsi nadherny bambulci za chvilu budes mat celu armadu

    OdpovědětVymazat
  8. Chtěla jsem pochválit želvičku, ale dvojice bambulínků mě dostala! Ti jsou totiž vážně nejroztomilejší... trochu jsem si vybavila Kuliočko z Příšerek.s.r.o., ale tyhle jsou daleko hezčí.

    OdpovědětVymazat
  9. To první bude asi Rákosníček, že ? Nebo vodníko-žabka ?

    OdpovědětVymazat
  10. krásné... a nejvíc mě asi zaujala žabka :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super, tenhle blog je celkem zajímavej. Jdu ještě něco počíst....

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).