Tvoření s dětmi - Bambulínci potřetí


Tentokrát jsem zabrousila do říše hmyzu. Abych byla upřímná, z těchto breberek na živo mě jímá hrůza, ale takhle z bambulek, to je jiná káva. Už jenom proto, že si je přizpůsobím tak, aby se jich nebály děti (já ) a aby se jim líbily, nějakou barevnou podobnost tedy se skutečností moc nehledejte...
Takže žádné dlouhé povídání, jdeme rovnou na koukání...
První a druhý článek s bambulínky najdete zde a zde.

Motýl


Stonožka


Beruška


Moucha


Mravenec


Červíci


Pavouk

28 komentářů:

  1. Moc krásná havěť. Takovou bych doma klidně snesla.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkní hmyzáčci. Ti tvoji kluci mají kliku, že mají tak šikovnou maminku.

    OdpovědětVymazat
  3. krasa, ty cervickovia mi pridu extra rostomily

    OdpovědětVymazat
  4. Ferda Mravenec má radost z príma Berušky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten motýl vypadá jako čert. Ovšem do červíčků jsem se zakoukal na první pohled

    OdpovědětVymazat
  6. Který červ mi maže moje komentáře? Stoprocentně jsem ti sem psala komentář, Janinko, nespadla jsem do spamu?

    OdpovědětVymazat
  7. ta stonožka je nejhezčí

    OdpovědětVymazat
  8. Červíci, mravenec a bezkonkurenční beruška :) Krásné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Promiň za reklamu, ale byla bych ti moc vděčná kdybys navštívila tento odkaz http://cheer-mandarinka.blog.cz/1106/sonhs-3-kolo a hlasovala pro skupinu, která je ti nejbližší. Já bojuju za Linkin park. Děkuju moc a ještě jednou se omlouvám za reklamu.

    OdpovědětVymazat
  10. Díky, jsem ráda, že se havěť líbí !

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám a vidím, že jsi změnila design blogu. Je ted' veselejší a barevnější.

    OdpovědětVymazat
  12. co to vydim, novy dizajn aa heh, dokoca slatka ruzova.., zaujmava zmena

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:[15]: - děkuji, dost bylo černo-žluté .

    OdpovědětVymazat
  14. Opět nádherné, roztomilé. Koukám, že máš i nový design.

    OdpovědětVymazat
  15. Jee ty jsou nádherný, hlavně ten babouk s botkama

    OdpovědětVymazat
  16. No vypadají úžasně :) Mě se nejvíc líbí červíci. Ten pavouk mě děsí

    OdpovědětVymazat
  17. To je krásná sbírka, koukám, jak jsi všestranně kreativní, jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: Bambulíni jsou věčné téma...

    OdpovědětVymazat
  19. Musím ti pochválit nové barevné ladění, je mnohem příjemnější pro oči.

    OdpovědětVymazat
  20. [25]: Děkuji , já jak nemusím růžovou, tak u mně taky vede růžovoučká moucha a červíci .

    OdpovědětVymazat
  21. Motýlek je nádherný a tyhle konkrétní červíky bych si klidně nechala lézt po pokoji

    OdpovědětVymazat
  22. [27]: Děkuji, červíci jsou ňufací, pravda .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).