Pevné zadky pro dcery a matky!


Cedule s títmo sloganem visí na plotě v ulici, kterou chodíme s prvňáčkem ze školy. Ten se, když ji uviděl, mohl potrhat smíchy (ha ha ha, vtipe, kde jsi?), což mu nemám za zlé, první puberta je zkrátka první puberta.
  

Protože už pár měsíců koketuju s myšlenkou, že bych mohla konečně před odhalující sezónou trochu potýrat svoje pozadí a bříško, které, při téměř devítiměsíčním pobytu mého posledního dítka, utrpělo značné ztráty. Teď jsem napsala úplnou blbost, spíš má něco navíc .

Klikla jsem tedy na webové stránky na obrázku, za zkoušku nic nedám a třeba se konečně dostanu do kolektivu a trochu si od těch zakousnutých klíšťáků oddechnu. Prdlajs.
Pod pojmem cvičení na přístroji si moje fantazie představovala intenzivní pohyb. Po shlédnutí videa jsem zjistila, že moje fantazie funguje asi nějak blbě, protože cvičení, prezentované na oněch stránkách, spočívá v tom, že se v různých polohách opíráte o cosi vrnícího, vibrujícího a rotujícího, což, podle mého, nemá s cvičením nic společného, protože se přitom pohybujete stejnou rychlostí, jako lenochod v přírodopisném dokumentu.

Když jsem se pak začetla do popisu a funkcí přístroje, najednou už to nebylo cvičení, ale masáž, díky které (samozřejmě při pravidelném používání, které vychází i s pomazáním jakýmsi gelem na 220 kaček za hodinu) JE MOŽNO OČEKÁVAT formování postavy, zpevňování svalů, odbourávání tukových polštářků, vymizení celulitidy a bla bla bla. Jak se říká, v každým vlaku jede jeden blbej. Ale abych nekřivdila, něco z toho seznamu má určitě pozitivní účinek, třeba prokrvení, nebo uvolňování endorfinů, které tiší bolest a navozují pocit tělesného blaha a spokojenosti.

V zájmu rodinného rozpočtu jsem se rozhodla nevyhazovat peníze oknem a hledala levnější alternativy, jak si postavu zformovat do ideálu svého. A našla! Stojí mě to jen trochu pevné vůle a stačí mi k tomu čtyři cviky, třikrát týdně, dvacet minut. Roční se může uchechtat, když mě při tom pozoruje, takže zabiju dvě mouchy jednou ranou, cvičení totiž zabírá a ještě k tomu mám spokojený dítě. Vlastně to jsou tři mouchy - manžel je spokojený taky, tvrdí, že mám zadek jako dva kmínky. Jen ho podezírám, že taktně nerozebírá, jestli je ten kmínek z mladého smrčku nebo ze stoleté lípy...

19 komentářů:

  1. Děkuju! A přeji pevné odhodlání ve cvičení, já se přiznám, že ho zatím nemám, musím zabrat

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se pochechtávala při čtení nadpisu. Masírování s výsledkem nejistým je opravdu vyhazováním peněz. Mám pocit, že dneska má opravdu každý patent na všechno.

    OdpovědětVymazat
  3. Nebýt reklam, člověk se dneska ani nezasměje.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten reklamní slogan je určitě vtipný a jak píše adaluter, plní svůj účel, protože přitáhne oko potenciálního zákazníka.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Díky, já to odhodlání zatím mám a kdybych náhodou nechtěla, dokope mě k tomu pohled na cvičící drahou polovičku. Když to zvládne on, tak já taky...

    OdpovědětVymazat
  6. No tohle já schvaluju, to cvičení (či masáž). A velmi důležité je, dát na blog fotku "před .." a "po ..", aby čtenáři, čili nezaujaté okolí, mohlo objektivně zhodnotit efektivitu celého procesu.   

    OdpovědětVymazat
  7. sranda lakava reklama, zaujme ale u mna by neuspela

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Nepřichází v úvahu, on by tam moc velký rozdíl nebyl, já se jen snažím tu gumu změnit ve skálu .

    OdpovědětVymazat
  9. Ten rolletic jsem nezkoušela, jen jsem o něm slyšela. Takže nemůžu posoudit.

    OdpovědětVymazat
  10. P.S. ale ten nápis je opravdu legrační, trochu mi připomíná první reklamy, které vznikaly (vzpomínám na reklamy ve filmu Postřižiny, například) a - co je přednostní - upoutá. Tohodle si opravdu všimne každý!     

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Však já ho nezavrhuju, určitě to nějaká pozitiva má, mě jen zklamalo to cvičení, které vůbec cvičením není.

    OdpovědětVymazat
  12. No což o to, kdybych onu ceduli zahlédla já, tak na mě kolemjdoucí asi taky divně čučí, protože bych se smála elý zbytek cesty.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: O tom už jsem taky přemýšlela, jak dlouho jim asi muselo trvat, aby vypadali, jak vypadají. Přesně, jak píšeš .

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, je to tady  už docela starší diskuze, ale stejně se zapojím. Já jsem rolletic vyzkoušela a musím říct, že fungoval. Taky jsem tomu na začátku nevěřila, ale když jsem po desátý lekci měla všude o 2 cm míň (krom lýtek, která jsem vždycky měla široká), nešlo než uvěřit. Samozřejmě to není cvičení. Je to o rozproudění lymfatického systému, čímž pádem se i ty tuky trochu líp odbourávají. K tomu jsem držela kJ dietu ( tzn. nejíst blbosti, hodně zeleniny a sanžit sevejít do 5000 kJ) a za 3 měsíce jsem k těm centimetrům zhubla ještě 8 kilo ... Ale vůle byla hodně potřeba. Držím všem palce

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Děkuji za komentář, snad jsem článkem přístroj moc neurazila , mělo to být spíše vtipně pojaté. Gratuluji k úbytku kil, je pravda, že u hubnutí je třeba velké vůle, smekám před každým, kdo ji má .

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: nene, já když jsem to viděla poprvé, tak jsem taky vyprskla smíchy

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).