Hrneček plný kostiček :)


Na stránkách Mléčného baru se koncem dubna objevila soutěž, jejímž tématem bylo vyrobit co nejsmyslnější zmrzlinový pohár. Ten, kdo do mojí mozkovny občas zavítá, ví, že jsem tvor tvořivý a hravý. A kdo hádá, že jsem výzvu přijala, hádá správně. Když prvňáček odešel do školy, povytahovala jsem jeho boxy s kostičkama a stavěla a stavěla...

A takhle to dopadlo...


Se svým výtvorem jsem si v době trvání soutěže na blogu nevytvořila článek, jak tomu v nemnohých případech bývá, ani si neudělala žádnou reklamu a přesto jsem se umístila na krásném třetím místě. A v milé (a překvapivě zdvojené ) výhře, která dnes doputovala ke mně domů, jsem si už stihla vychutnat svoje první kafíčko...

Hrneček vlevo je bílý, jeho bráška vpravo je černý, magický...
(no jo, já už teď taky vím, že fotit hrneček proti oknu je blbost )



Tímto článkem bych chtěla poděkovat tvůrcům klání za krásnou nezištnou soutěž a za ještě hezčí hrnečky a také všem, kterým se moje kostičkované (zmrzlinovo-vanilkovo-pistáciovo-višňovo-vlašskooříškovo-pomerančovo-šlehačkovo-jahodovopolevové) dílko servírované za slunného dne poblíž mořské pláže líbilo a kteří ho v hlasování podpořili :).

13 komentářů:

  1. Ta soutěž se mi líbila a soutěžní obrázky byly nápadité. Tvůj se mi taky líbil, a sama jsem měla problém vybrat nějaký nej, protože tam byly aspoň čtyři, které bych dala jako číslo jedna...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný to máš, je to originální s tím legem Blahopřeju!

    OdpovědětVymazat
  3. Téměř všechny poháry se mi líbily. Tvůj dal asi hodně práce, poskládat tolik kostiček... Odměnu si zasloužíš. Blahopřeju.

    OdpovědětVymazat
  4. gratulujeem :) mnam zmrzlinovy pohar a krasne hrncicky

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že hrnky dorazily v pořádku    Na prázdniny připravuji další soutěž s názvem "Za barem". Bude to soutěž dlouhodobá se spoustou úkolů a s mnoha možnostmi, jak se zapojit.

    OdpovědětVymazat
  6. Jůjda, že to jsou kostičky z Lega ? Že se z nich dá poskládat všelico, to už jsem zjistil jako dítě, ale že i pohár, to jsem teda netušil. Můžu ochutnat ?

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: My rádi soutěžíme, už se těšíme !

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to gratuluji. Hrníčky naplň horkou čekuládou.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).