Najdi díru ve vesmíru


Máš-li v rozum ještě víru
najdi díru ve vesmíru
(o dost vetší, než je v sýru)
černou nebo červí díru.

Až ji najdeš, dej mi vědět,
na zadku už nechci sedět,
na blbouny z vlády hledět,
a budoucnost vidět bledě.

Tohle žití co je k zblití
ať nastrkaj si do řiti.
A potom alou na šití,
ať nejde se ho zbaviti.

Pár sponzorů nalezneme,
pokladničky rozbijeme
do práce se zažereme.
Vesmírnou loď seženeme.

Pak nakoupíme bonbónky
a chlebíčky a laskonky,
nafukovací balónky.
Pozveme na raut blbounky.

Loď na pole postavíme,
balonky ji ozdobíme,
dobrůtkami naplníme.
Panákem se posilníme.

Hostů mile se ujmeme,
po palici je klepneme,
chlebíčkem hubu zacpeme
a do kozelce svážeme.

Pečlivě je urovnáme
a na sebe naskládáme,
naposledy zamáváme.
Pilotovi hold svůj vzdáme.

Slavnostně se loď pak vznese,
letíc k své nové adrese
(v černém jak uhlí okrese).
Autopilot to snad snese...


P.S: Berte prosím moje básnění s nadsázkou, víte, jak je to těžký a kolik mých buněk šedých mozkových při tom umřelo? A kdo nemá dost a líbilo se mu, moje starší vesmírné básnění Marťani a uzený najdete tady.

18 komentářů:

  1. Aáá, koukám nový disegn. Konečně mi nebudou ta bílá písmena na černém pozadí trhat oči.

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, co jsem to napsal ... disegn. Samozřejmě tam má být design.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Díky . Mně to už ty oči taky trhalo a navíc k černému pozadí už není důvod .

    OdpovědětVymazat
  4. Originální a pěkné jako vždycky!

    OdpovědětVymazat
  5. No hlavně ten panák na posilnění by se hodil

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Jojo, veselejší. Tak trošku si připadám, jako bych spadl do oříškové zmrzliny.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to skvělý nápad, jak se zbavit obtížného hmyzu. Pardon, obtížných nenažranců. Vlastně ne, obtížných a nesesaditelných politiků...

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Já miluju oříškovou zmrzlinu !

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Nene, mně se to líbí! Ta básnička je hravá, a takové můžu...

    OdpovědětVymazat
  10. [14]: No ovšem to je ale úžasná představa , skvělé veršování!

    OdpovědětVymazat
  11. Stále věřím v chytrost trochu

    OdpovědětVymazat
  12. Originální pojeti TT, moc pěkné, nasmála jsem se.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).