Tvoření s dětmi - Bambulínci poprvé


Už dlouho jsem měla v plánu zužitkovat obsah boxu, který jsem původně pořídila svým synovcům. Jenže jsem zjistila, že moje tvořivé já je mrcha a že se do něj zamilovalo a že ho nedá. Takže kluci dostanou LEGO a krabice plná plyšových drátků, bambulek a doplňků na výrobu různých potvůrek, je jen moje .

Po prvotním nadšení po otevření boxu jsem ale nakonec usoudila, že fialové, modré a oranžové bambulky jsou na výrobu zamýšlených domácích zvířátek poněkud extravagantní, takže jsem bambule motala ve volných chvílích sama z vlny, která mi zbyla ještě z doby, kdy jsem se chtěla naučit plést, leč moje milá babi nade mnou zlomila hůl s tím, že na leváka prostě nemá nervy. Fuj, to byla ale věta.
Bambulek bylo hodně, protože vlny bylo hodně a ty méně povedené a ty, co zbyly po zvířátkách (až je vyblejsknu, taky se jich dočkáte), jsem použila na příšerky Bambulínky. Prvňáčkovi se bambulky moc líbily, pořád se s nimi mazlil (dokonce s nimi i usnul) a tak s nadšením pomáhal a připevňoval ruce.

Nejdříve vzniklo cosi, co jsme pojmenovali Bambulínek...


Asi je to počítačový závislák...


Když mu prcek postavil počítač, vypadal děsně zažraně a šťastně...


Dokonce mu vyrobil i postel...


Jenže, podle prvňáčka, bylo Bambulínkovi smutno a protože bambulek zbylo hodně, vyrobili jsme mu rodinu. Taky vám přijde, že už se netváří tak šťastně jako u počítače? :)

16 komentářů:

  1. To je nádhera. Škoda že nemám tak šikovné ruce. Ukážu to Kubovi, až přijde ze školky.

    OdpovědětVymazat
  2. Bambulínci jsou kouzelní. Škoda, žes ten nápad neměla na podzim, teď asi prcka na bambulínky nenachytám, možná až bude pár dní vkuse pršet.

    OdpovědětVymazat
  3. No bodejť by se netvářil ustaraně, takových hladových krků najednou, z ničeho nic, to se k počítači hned tak nedostane, chudáček, plaváček, bambuláček.

    OdpovědětVymazat
  4. To je kouzelné a současně je to báječný nápad. Já pro holky dělám panáčky a panenky z vlny, které mě kdysi naučila dělat babička. Ale oči samozřejmě nemají. Asi se pustím do bambulínků, protože zjišt'uju, že si s úplně nejobyčejnějšími věcmi děti vyhrají.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Jo, sám si v pohodě blogoval a teď najednou takové nadělení.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že tu máš celou rodinku bambuláčků, dokonce s vlastním počítačem (to bylo dobré) a vlastní postýlkou.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).