Dort - Ježek a další


Zjistila jsem, že trestuhodně zanedbávám rubriku "Patlavá". Hodila jsem tedy háček do svého fotoarchivu a vylovila pro vás pár úlovků.
Dle libosti se koukejte, slintejte a třeba se i inspirujte :) .

Ježek


Sackboy


Buzz

18 komentářů:

  1. To teda slintám. Sakra, musím si jít koupit nějaký dortík do Billy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi úžasná! Tvůrčí, originální, hravá! Myslím, že děláš všem kolem tebe radost - a to ne jenom těmi dobrůtkami

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné dortíky, až se sbíhají sliny.

    OdpovědětVymazat
  4. Papala bych Líbí se mi, že děláš takový jiný dortíky, je na tom tvůj punc, tvůj podpis (na tom posledním je to krásně vidět)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám všem, když na to tak koukám, začínám taky slintat. Asi mi chybí cukry či co .

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné, úžasné, úžasné:)!

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Jo, Janinka je hravá, ta si vyhraje s lecčíms. Krásně si dovede vyhrát třeba i se slovíčky.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky tvých cukrářských výtvorů u mně způsobily Pavlovův podmíněný reflex.

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko, jsi supr čupr patli matli ňamty hamty chlamty paci pac cukrářka, kam se na tebe hrabeme s celým mléčným barem U dvou

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji vám všem, jsem ráda, že se líbí .

    OdpovědětVymazat
  11. Po shlédnutí vystavených děl mám pocit, že se vykulenost mojich očí blíží poslednímu exponátu.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Uctivé poděkování posílám...

    OdpovědětVymazat
  13. Jéhehehehehehh *rozklepala se blahem*

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Tak ale bacha na klávesnici, mně když tam slintá malej...

    OdpovědětVymazat
  15. krásne :) inšpirovať ma to inšpirovalo ale babrať sa mi s tým nechce :/ ale máš to krásne, si šikulka :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).