Pozdravuj v Pekle!


Pozdravuj v Pekle!


Zpočátku jsem se vztekala,
zoufala si a plakala
proklínala, na blog psala
ptala se a litovala.
Jako dlaždič nadávala.

A pak?

Později se tomu smála,
nervy opečovávala,
dětem svým se věnovala,
života si užívala.
Bábu zlou ignorovala.

A teď?

V neděli když jsem vstávala
a okno otevírala,
bych vzdoušku se nalokala,
s dokořán pusou zírala
jsem jak přejetá žížala.

Babizna se stěhovala!!!

Moji milí, je to tak. Bába je pryč. Snad - pokud jsem tedy indicie, z nichž jsem vyvodila "nafurt" odstěhování, pochopila správně - stěhovací dodávky, okna bez záclon, neuvěřitelný binec okolo kontejnerů (skládající se z prehistorických kufrů, částí magnetofonu, hadrů, nábytku), začmáraný zvonek i poštovní schránka. A taky neuvěřitelné ticho bez nadávek směřujících vzhůru k nám...

13 komentářů:

  1. Takže Blechová je pryč? Snad už konečně zavládne klid ve vašem domě, který bych vám všem přála.

    OdpovědětVymazat
  2. Týý vole! Nádhera! Ani nevím, jak mám vyjádřit radost nad tím, co tu čtu

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tančíš a zpíváš až se hory zelenají

    OdpovědětVymazat
  4. To si určitě žádá velkou, převelikou oslavu. Tak přeju mír v duši i v domě.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji. To chce bouchnout šampáňo.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to moc blahopřeju ke klidnému domovu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem tady - hádání dohádáno, odpovědi odhaleny! Můžeš si porovnat své odpovědi...

    OdpovědětVymazat
  8. Díky vám všem, snad to už bude v pořádku. Dnes jsem potkala paní, co bydlí vedle babizny a ti jsou nadšení. Pokaždé, když vcházeli nebo vycházeli z bytu, na ně hulákala za zavřenými dveřmi. No magor, no .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).