Tvoření s dětmi - Bambulínci podruhé


Další várka bambulínků, tentokrát zvířátka doplněná o informace z tvoření...
Na výrobu jsem potřebovala bambulky, plyšové drátky, tavnou pistoli a náplň do ní, nůžky, pěnovou gumu, černý fix, plastová očička a zápalky na opalování konečků plyšových drátků, aby tak nepelichaly.
Při výrobě jsem také použila jedno trdlo makový, co mi shodilo a pomíchalo pečlivě roztříděné a připravené dílky k jednotlivým zvířátkům. Ale to používat nemusíte, jde to i bez něj .

Na tvoření jsem se přestěhovala na prvňákův stůl, který jsem mu k této příležitosti zabrala a kde se mi moc líbilo. Při vyrábění jsem si párkrát spálila prsty horkým lepidlem a připekla psací desku, kterou měl na stole. No můžu já za to, že zápalky (mimochodem kvalita z "Káčka") se při škrtnutí v půlce zlomí a ta zapálená půlka odletí zrovna tam??? Pak jsem pro jistotu používala zapalovač.


A tady už je výsledek. Jen dodám, že pěnová guma prostě ustřihnout bez hrbolků a zubů nejde a můžete se třeba stavět na hlavu (jako já), stejně tam budou.









Pro případné zájemce tu mám i prdelky...



Ptáte se, proč je kuře větší než kráva a myš větší než ovce? Na to mám jednoduchou odpověď - protože Janinka :).

20 komentářů:

  1. jee to je úúúžasnééé :) hlavně ten zajíček:)

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, tví bambulínci jsou kouzelní. Pro dětská očka naprosto nejlepší. Holky po nich sahají ručkama, budu jim muset také nějaké vyrobit.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kráva je dokonalá. Škoda, že není fialová, bylo by to stylové.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:[2]: Děkuji vám, poslední dobou si říkám, proč vlastně dětem kupujeme hračky, když si vystačí s úplně obyčejnými věcmi...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: S těmi hračkami s tebou souhlasím. Jednoduché hračky pomáhají rozvíjet kreativitu dětí. Třeba taková vařečka může být čímkoliv. Veslem, stožárem lodi, dělem, panákem, raketou. Hotová a dokonalá hračka většinou děti přestane brzo bavit. Já co si pamatuji, tak jsem si hračky vždy dodělával. Lepil jsem na ně plastelínu a podobně.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou úžasní. To žluťoučké kuřátko je krásně velikonoční. Souhlasím s Malkielem, děti mají rády jednoduché hračky. Ačkoliv má Honzík venku taky spoustu hraček, momentálně si nejvíc vyhraje s obyčejným polínkem, které slouží hned jako vrtačka, hned pistol, pak zase panáček...

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou rozkošní,jen nevím, jak staré máš děti, nejsou moc křehcí, na nadšené dětské ručičky? Jak znám svojí Juli, pro tu by bylo spíš to polínko, o kterém mluví Keria.

    OdpovědětVymazat
  8. Kocůra, udělej ještě kocůra ...

    OdpovědětVymazat
  9. Prdelky se mi líbily nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné. Doporučím paničce, aby to taky zkusila.

    OdpovědětVymazat
  11. Ti jsou tak sladcí, že bych si je hned postavila k pelíšku, aby mě ráno vítali svými roztomilými čumáčky   

    OdpovědětVymazat
  12. Zajoch a ovce jsou nejjednoznačněji nejhuňavěji nejpřítulnější. Ovíjí se na mě i přes monitor!

    OdpovědětVymazat
  13. Jako Chlupatému se mi nejvíc líbí králíček a ovečka.

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji vám všem za hezké komentáře !

    OdpovědětVymazat
  15. dokonca si vymajstrovala aj zvieratka, unikatne od kial mas tie brbolce.., hunacky?

    OdpovědětVymazat
  16. [3]: Tak čertík nebude, protože paní v galanterii chybí oči. Ta plastová . Tak snad na Mikuláše...

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuju A já zase koukám, co tady máš za krásný výrobky! Takovýhle hračky miluju, je to hrozně nenásilný, pěkný, podněcuje to v dětech fantazii. Strašně šikovná!

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Děkuju , já se asi začnu červenat...

    OdpovědětVymazat
  19. mají zadečky k nakousnutí :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).