Banán José Jalapeño


O letošních prázdninách jsem si kromě role mateřské přibrala i roli barmanky v Mléčném baru. No, ona to není jenom barmanka, ale i kuchařka, číšnice, aranžérka a sám Pán Bůh ví ještě co . Takže následující dva měsíce vás na mém blogu čekají trochu jiné články, než na které jste zvyklí. A změna bude i v jejich množství, protože jeden den barmanky = jeden úkol. I když už teď dopředu vím, že v žádném případě všechny úkoly nesplním (nejsem maniak, co všechno umí, všude byl, všechno zná a zvládne), bude článků v nově založené rubrice přeci jenom trochu více.
Takže se kochejte, nadávejte, slintejte, kritizujte, chvalte, smějte se, komentujte, inspirujte se... A nebo prostě jenom upadněte do letargie a hrajte mrtvého brouka, divit se vám nebudu .

Za barem #1: Omalovánka - Ovoce
aneb
"Banán José Jalapeño"

Zadání prvního kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

8 komentářů:

  1. Moc se povedla, asi si ji vytisknu a vybarvím

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to nejhezčí  - ten salát i ty omalovánky   

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]:[3]: Děkuji moc, na to, že vůbec nekreslím, jsem byla docela spokojená. Dokonce mě pochválil i můj manžel (rozený malíř) a to je co říct .

    OdpovědětVymazat
  4. Originální! Banán José není žádná měkota. Jinak, manžela můžeš také zapojit

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Děkuji, už jsem ho informovala, že když mi něco nepůjde, bude moje záchrana...

    OdpovědětVymazat
  6. Super, tenhle blog je celkem zajímavej. Jdu ještě něco počíst....

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).