Romantická večeře?


Za barem #21: Romantika při svíčkách
aneb
"Dámy, svěřte program chlapovi, budete opravdu překvapené :D"

Zadání jednadvacátého kola najdete na stránkách Mléčného Baru ZDE :).

S tímto úkolem jsem se vydala pro radu ke svému manželovi, který má k jídlu velmi vřelý vztah a tak jsem si myslela, že by mi mohl pomoci. Pomohl. Jenže jsem zjistila, že jsem se asi zeptala toho nepravého, protože on romantickou večeři pro zamilované charakterizoval ve dvou bodech takto:

Za prvé - je jedno, co je k jídlu, důležitý je styl obsluhování - obsluha na sobě musí mít zástěrku typickou pro hostesku či služebnou. Podotýkám, JENOM ZÁSTĚRKU. No, možná ještě boty. Jen doufám, že tou "obsluhou" myslel partnerku, která pokrm s láskou připravila a ne cizí ženštinu zvanou číšnice.
No a za druhé - jak jsem se už zmínila, není důležité, co se konzumuje, ale jaký název pokrm má. Čím perverznější, tím lepší. Manželova fantazie je bezbřehá, jediný slušný výraz, který z něj vypadl a který tu můžu publikovat, byl dezert "Horká vášeň". Ostatní mušličky a spol. a jejich přídavná jména si můžete domyslet sami.

Tak jak se vám líbí vize romantické večeře pro zamilované à la Procházka? :D

8 komentářů:

  1. Myslím, že proti gustu...., ale do mlíčňáku bych to asi neviděla, přeci jen, chodí tam i děti.   

    OdpovědětVymazat
  2. Máte pravdu, možná je to pro Mléčný bar trochu nevhodné. Nechám to na Mami, buď článek nepovolí, nebo ho tam nechá .

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Ále co, článek, ten ať klidně v mlíčňáku je, já spíš myslela konkrétně tu večeři, že bych radši nechala na bar noční, nikoli mléčný.   

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Jo tááák, no tak o tom nemám nejmenší pochyby, noční bar je taky fajn...

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:[4]: Náš mléčný bar má otevřeno 24 hodin a je určen pro všechny věkové kategorie. Pro vášnivé muže přichystáme v budoucnu nějaký speciální horký koktejl.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Tak to určitě manžel nakoukne .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).