Majdalence


Za barem #14: Slavnostní proslov
aneb
"Zase jsme se rozrostli!"

Zadání čtrnáctého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Asi trochu netradiční proslov, ale co taky jiného ode mně můžete čekat, že jo?

Žbrblá si v neděli miminko:
"Vždyť měřím více, než malinko,
abych já muselo v bříšku být.
Rozhodlo jsem se narodit!"

A jak si řeklo, udělalo.
Za hromů, blesků cestovalo...
A tak tu s námi je Majdička,
po pěti chlapečcích - holčička!

Přeji ti štěstí, zdraví, lásku,
na tváři dlouho žádnou vrásku.
Za všechny vítám tě, malinká.
Tvá teta (praštěná), Janinka.

9 komentářů:

  1. Nádherné, vehnalo mi to slzi do očí

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace k neteřince a obdiv její mamince, za tu trpělivost, se kterou dokázala čekat na holčinku.

    OdpovědětVymazat
  3. [6]: Děkujeme, asi jsem to napsala blbě, ale ona nemá pět kluků (to by se asi zbláznila ), my jsme v rodině tři maminky, já mám dva kluky, sestra taky dva a švagrová jednoho, pořád se čekalo na tu holčičku, aby se to dostalo do rovnováhy .

    OdpovědětVymazat
  4. [7]:      Není nad dělbu práce. Nicméně přání zdraví platí tak jako tak.

    OdpovědětVymazat
  5. [8]: No bude se muset holka snažit, ještě čtyři holky, no potěš...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).