Zeleninové Janinkovské sushi


Za barem #19: Japonské Sushi
aneb
"Z nouze ctnost"

Zadání devatenáctého kola najdete na stránkách Mléčného baru ZDE :).

Možná budu trochu za exota, ale... protože se naprosto překvapivě u nás doma nenachází rýže Nishiki, mořská řasa Nori, křen Wasabi, rýžový ocet, okurka Kappa ani sójová omáčka Kikkoman :D, rozhodla jsem si sushi barbarsky počeštit a vyrobila ho ze surovin, která mám právě v lednici...

Domeček je z ledového salátu a náplní je žervé sýr, do kterého jsem přidala na jemno nakrájenou cibulku a ředkvičku. Při balení jsem doprostřed dala malá cherry rajčátka. A milovníci sushi si mě teď klidně ukamenujte. Howgh!

15 komentářů:

  1. Palec nahoru! Takhle se dělá pravé domácí sushi

    OdpovědětVymazat
  2. Abych řekla pravdu já, opravdové rybí bych nikdy nejedla, tohle klíďo píďo a s chutí.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak TOHLE suši bych si klidně dala.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky vám všem , já popravdě sushi nikdy nejedla, ráda bych, ale k syrovým rybám já nemám příliš velkou náklonnost (asi stejnou, jako k mořským potvorám ).

    OdpovědětVymazat
  5. Výborně!!! Bravóó!!! Přesně takové počeštělé domácí šuši jsme měli na mysli. Za tento výkon získáváš BONUS v podobě knihy z edice TOPP - Mozaikové šperky: http://www.anagramsro.cz/mozaikove-sperky-x1230

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jééé děkuju, to je parádní překvapení! A já myslela, jak tu budu za "socku", když udělám "sushi" ze salátu a žervé... Ještě jednou moc díky!

    OdpovědětVymazat
  7. ajó to mne nenapadlo :))...ale nějak to už vymyslím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to opravdu lákavě a určitě to bude chutnat lépe, než to pravé. Jíst syrovou rybu mě nijak neláká.

    OdpovědětVymazat
  9. Jak vůbec můžete NEmít doma rýži Nishiki nebo okurku Kappi? Co jste to za barabrské kuchtíky?!

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Ehm,ehm.Nechci otrvovat ale sushi není ze syrových ryb.Pravda,třeba takový losos vypadá syrobě ale je uzenej...

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Ehm, ehm, nechci otravovat, ale pravé sushi JE z tenkých plátků čerstvých syrových ryb , viz. zde: http://www.levnesushi.cz/a-ingredience

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).