Offline


Moji milí blogoví pisálkové,

nebudu chodit kolem horké kaše, věc se má takhle - od pondělí nejspíš budu pár týdnů, možná měsíců offline.

Už nějakou dobu máme doma problémy s internetovým připojením, vaše články čtu natřikrát, pokud se mi (v lepším případě) vůbec stránky načtou. Když nám došla trpělivost po nekonečných reklamacích a když jsme došli k závěru, že v této firmě neví levá ruka, co dělá ta pravá a přesun peněz za jejich "služby" od nás k nim je skoro to samé, jako bychom ty bankovkové papírky házeli z okna, vypověděli jsme poskytovateli smlouvu. A než se tu zavede kabelové připojení od nového dodavatele, budu pravděpodobně offline. Ale je tu ještě naděje, že moje nepřítomnost nebude mít takový dramatický průběh, protože kdykoliv mi spadl internet, připojila jsem se přes nějakého trumbelína tady někde v okolí, který nemá připojení zabezpečené. Jo, já vím, nedělá se to, ale může si za to sám :D. Tedy spíše sama, protože se nejspíš jedná o internet nějaké firmy, na čemž nic nemění fakt, že jsem jí za její neprozíravost neskutečně vděčná, protože i její "Velmi špatný" signál funguje rychlostí blesku oproti tomu našemu s označením "Vynikající".

Tak to bylo jen malé vysvětlení pro ty, kterým by moje nepřítomnost třeba vrtala hlavou a dělala vrásky na čele, což bych opravdu nerada :).

Pac a pusu, Janinka.

7 komentářů:

  1. Jéje, tak snad se to dá brzy do pořádku!!

    OdpovědětVymazat
  2. I když je tématem týdne reklama, nerada bych jí nějaké společnosti dělala, ale... měli jsme pevné připojení od O2 a byly neustálé problémy se vším, s modemem, s rychlostí a hlavně s jejich prapodivným účtováním. Pak jsme přešli k telekomunikacím a začalo všechno fungovat báječně. Ty však prodali sít' T-mobilu. Tak jsme tam. Platíme měsíčně něco kolem 600 a máme neomezené připojení. Minulý týden volali, nabídli nám slevu 100 na měsíc a jedinou podmínkou je, že jim to podepíšeme na rok. Tak jsme na to kývli.

    OdpovědětVymazat
  3. To je mi velmi lito, ma mila favoritko. Zaslu alespon cenu utechy.

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi líto, ale jak píšeš, snad budeš moci alespoň občas nakouknout. Já mám taky nezabezpečené wifi. Zkoušela jsem kam až dosáhne, ale není to ani do mý kuchyně . To znamená, že ani nejbližší sousedi by se neměli moct napojit. Zloděj signálu by si musel stoupnout přímo pod okna na náves.   

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Ééé, tak to je s křížkem po funuse , manžel už s O2 uzavřel smlouvu. Máme to za 500 měsíčně, od známých jsme měli reference, že jsou zase spokojení, tak uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak doufám, že ona firma se taky nerozhodne pro přechod ke konkurenci a neodstřihne tě totálně, chyběla bys nám tu.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ještě jsem tu, asi nás zapomněli odstřihnout . Vždyť povídám, levá ruka neví, co dělá ta pravá...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).