Beránková husa


U letošního pečení beránků jsem čekala ledasco - od odpadlých čumáčků na způsob Michaela Jacksona, přes chybějící nevykynutá ouška a tělíčka vypadající díky rozinkám a kandovanému ovoci jako po útoku vosího roje, až po vyhřezlá bříška a roztrhaná zádíčka, za která by se nemusel stydět ani vlkodlak. To, co jsem ale vytáhla z trouby tentokrát, předčilo všechna má očekávání. Ti dva beránci se prostě domluvili, že mě letos nepřivedou na pokraj šílenství a že si ani nebudu muset otevřít víno... A já se na tuhle tradici tak těšila! :) 

Z forem vypadli dva dokonalí beránci, kterým jsem nemohla vytknout ani fň. Tedy až na to, že jeden beránek nevypadá díky zvláštní formě ani trochu jako beránek, ale to si určitě z mých předešlých článků pamatujete. A tak přišla na řadu tradiční velikonoční transformace, letos už sedmá. Minulý rok od čtenářů padaly pro další ročník návrhy jako ježek, myš, hroch, nosorožec, morče, koala, surikata či ussurijský tygr. Už jsem byla rozhodnutá pro myš, když mi kolegyně v práci navrhla, že když má Matýsek tak rád husy, až udělám ji. Nápad se mi líbil, Matýskovi taky, a tak vám tedy mohu slavnostně představit beránkovou velikonoční husu. Nečekejte žádný estetický zázrak, ale slibuji, že na hladké celistvé polevě do příštího roku zapracuju :). 






Pro pobavení přidávám i výsledky z předešlých ročníků, návrhy do dalších let jsou, i přes delší pořadník, stále vítány! :)


51 komentářů:

  1. Jakožto chovatelka v současné době pěti hus musím přece jen něco vytknout. Ta vaše je mooooc čistá (naše jsou špinavé jako prasata) a ještě přidejte biskupek:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tvoje velikonoční pečení mě vždycky hóóódně pobaví. Musím říct, že husokachnu znám, ale husoberánek, ,to je pro mě novinka, ale opět skvělá. Krásná Velikonoce všem, pá 🐤🐣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji, i tobě krásné Velikonoce přeji! :)

      Vymazat
  3. Jani, zas jsem se pobavila. Jste celá rodina kreativní. Já bych se přimlouvala za velikonočního zajíce, jestli ještě nebyl :-) Krásné Velikonoce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda :), připisuji si zajíce do seznamu a přeji krásné svátky! :)

      Vymazat
  4. Janinko, tvoje komentáře jednou musíš vydat knižně, od dob Jaroslava Haška nikdo takové vtípky neumí.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, převeliké díky ti posílám, od tebe si takových slov nesmírně vážím ❤.

      Vymazat
    2. TAK TO SI TĚ PŘEDSTAVUJI S TAKOVOU TOU BABIČKOVSKOU VÁHOU - NA JEDNU STRANU /MISKU MOJE SLOVA NA PAPÍRKU A NA DRUHOU TAKOVÁ TA ZÁVAŽÍČKA.
      JANINKO, tuším, že máš dva pokračovatele. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Velikonoční husa je skvělá a galerie z předchozích ročníků taky :).
    Užijte si zbytek Velikonoc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji krásný zbytek Velikonočního pondělí! :)

      Vymazat
  6. Tetkapernikarka
    Jani, to je fakt dobrý 😄👍👍
    Jste nápadití, kreativní, prostě úžasní 👍😊🩷 Přeji Vám všem pohodové Velikonoce😊🍀🌞🐣 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Alenko, jsem ráda, že mí "beránci" baví! :D Ještě jednou krásné svátky jara přeji! :)

      Vymazat
  7. Jani husa super, moc se mi líbí ! Hezké Velikonoce celé rodince přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji, i tobě přeji krásný zbytek Velikonoc :).

      Vymazat
  8. Dovoluji si navrhnout na příště velikonočního ptakopyska. Tlapky lze převzít z husy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem modelovala huse zobák, zpočátku vypadala opravdu jako ptakopysk. Ale nenapadlo mě připsat ho na seznam, díky! :)

      Vymazat
  9. Husa je krásná. My máme beránka - sice bez ucha - jako vždy, ale jinak žádnou újmu neutrpěl. 🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně podporuju Rowdyho návrh na ptakopyska! A co se husy týče, tak ta hlava je skutečně velmi přesvědčivá. Kdyby neměla klasické velikonočně-beránčí tělo, skoro bych ani nevěřila, že to prostě není zcela původní a bezmála trapně zamýšlená husa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spolu se zajícem připsáno do seznamu :D. A moc děkuji! :)

      Vymazat
  11. Jenom aby tě při pečení nechytil houser.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště bude naštěstí jiné zvířátko. Ale bacha si dám i tak! :)

      Vymazat
  12. Tak to je moc dobrý. Vaše rodina naplňuje úsloví "Tvoříme nový svět." Jste prostě novodobí průkopníci.

    OdpovědětVymazat
  13. Jó, husa jako živá. Já se letos zmohla jen na krůtu. Tedy skutečnou, ne beránkovou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Krůtu bych si dala. Ale spokojit se musím se svíčkovou :D.

      Vymazat
  14. Janinko,
    moc jsem se na Tvého letošního beránka těšila. I v práci jsem o Tobě vyprávěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, díky, jsem taková malá bezvýznamná beránková celebrita! :D

      Vymazat
  15. Miluji tvoje nápady :D já pekla svého prvního beránka a povedl se mi, tak jsem měla velkou radost a radši ho netransformovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuju! To je dobře, když se něco podaří, není potřeba do toho jakkoliv zasahovat! :D

      Vymazat
  16. Velikonoční husu vidím poprvé, ale je boží :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, další netradiční beránek, který se převtělil do husičky. 👍👍👍
    Prohlížela jsem si i ty předchozí a došlo mi, že si na všechny ještě pamatuju. 😀
    Měj hezké dny 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji ti, moc mě těší, když se mým čtenářům vybaví i starší články :).

      Vymazat
  18. Nedá se nic dělat, ty minulé a hlavně ten letošní je tak boží, že to prásknu- dám mezi lidi, ať se pokochají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc ti děkuji, a rovnou dvojnásobně! :)

      Vymazat
  19. Obdivuji tvoji zručnost a tvorbu. Takovou husu mít na pekáči je škoda 😁

    OdpovědětVymazat
  20. Husa úžasná a galerie fotek taky... naprosto boží jezevčík :)

    OdpovědětVymazat
  21. Všechny jsou povedené! ještě teď se usmívám. :-)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).