Čekárna u gynekologa

 

Návštěva gynekologa není zrovna zážitek, na který bych se kdovíjak těšila a ze kterého bych vrněla blahem. No, možná to tak některé dámy i mají :), ale jsem si naprosto jistá, že drtivá většina žen je na tom úplně stejně jako já a že děkují vesmíru za to, že se prevence koná jen jednou za rok. Je pravda, že v mém případě se samotná návštěva většinou přežít dá, pan primář je milý a zábavný člověk, u mě je spíš problém se k ní vůbec dokopat. Letos mi to trvalo jen tři měsíce a návštěva to byla vskutku výživná. Vedro k zalknutí v čekárně bez oken, rouška, která přestala svou funkci plnit po dvou minutách s tím, že se mi přilepila na orosený obličej, z hygienických důvodů absence běžně dostupné vody a kelímků... Nic z toho mě ale nedokázalo rozladit, protože výzdoba čekárny mě pokaždé spolehlivě přivede na jiné myšlenky. Někoho pobaví, někoho pohorší, někoho provokuje a někdo nevěří svým očím. V každém případě, některé obrázky, třeba ty s erotickým až vulgárním nádechem, by člověk u gynekologa opravdu nečekal :). 

Svolení k focení jsem od prima sestřičky dostala, i když fotit v blbém světle zasklené obrázky mobilem není kdovíjaké terno. Autor nečitelný, podle čárky na konci to tipuji na autorku. Většina obrázků s erotickým nádechem je pojmenována, ostatní jsou bez názvu.

Edit 12.10.2020 - Díky komentáři níže jsem se dozvěděla, že onou autorkou je grafička Zdenka Hušková z Jablonce nad Nisou, více informací najdou případní zájemci ZDE :).

"Siréna"



Žena dole - "Oční kontakt"


Žena vpravo nahoře - "Rybí láska"

73 komentářů:

  1. Jsou opravdu zvláštní:_) I fyziologicky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano a asi proto se mi to tak líbí, žádné modelky a modelové :).

      Vymazat
  2. Tak takovou výzdobu v čekárně u gynekologa vidím poprvé.

    OdpovědětVymazat
  3. Nečekané, při povahové různorodosti klientek odvážné, ale považuju to za výborný nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, obrázky mě pobavily. Nejsem prudérní, mě neuráží. A odvážné jsou, to je fakt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda a jak tak čtu, je vás tu drtivá většina, kterým obrázky nevadí a dokonce se i líbí :).

      Vymazat
  5. V čekárně u gynekologa bych je teda nečekala, ale mě nevadí. Faktem je, že některé ženy by se mnou možná nesouhlasily ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím bych řekla, že většina žen tady v komentářích je docela v pohodě, jsem ráda, že k nim patříš, i když bych pochopila, kdyby ne, tohle opravdu nemusí být šálek kávy pro každého :).

      Vymazat
  6. Ježiš, tak nevím, jestli je to super nebo hrozný. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Prima nápad, myslím, že odvaha k objednání prohlídky se tím hodně povzbudí. A ta první slunečná malůvka je krásně optimistická :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani chvilku jsem nezaváhala nad obrázkem, kterým uvedu tuhle malou galerii, sluníčko jasně vyhrálo :).

      Vymazat
  8. Jani, přiznám se, že mě obrázky pobavily. Určitě působí na spoustu čekajících pozitivně. Je vidět, že je pan doktor šprýmař. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to jsem moc ráda :). Je fakt, že co jsem kolem sebe koukala, tak většina dam v čekárně civěla do mobilu, ale na mě to pozitivně určitě působilo :).

      Vymazat
  9. Takovou výzdobu jsem ještě taky neviděla.

    OdpovědětVymazat
  10. Vnímám to daleko vstřícněji než to sterilní a nic neříkajíc, co visí u mojí lékařky.
    Prostě mě to baví, neotřelé.
    Když jsem byla s mojí švagrovou na onkologii, visely tam na zdech šílené mazanice, které byly oceněné na částky vyšší než je vůbec lidská slušnost 20-30 tisíc žádný peníz.
    Byla jsem z těch předražených mazanic na plech, jestli to byl účel, netuším. Ale po pravdě, moc jsem se díky těm malůvkám nesoustředila, kde vůbec sedím.
    Takže .. na tyto obrázky bych se aj těšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí, když mi čekárna nebo ordinace nabídne něco víc, třeba zrovna kousek nějakého toho umění. Ale musí pro to být cit a musím říct, že jsem zatím měla štěstí - ORL v Jablonci je naprosto fantastická, mají tam převážně dětské pacienty a podle toho to vypadá, ale fakt pecka. A naše paní zubařka má zase v ordinaci obří obrazy, na kterých jsou zátiší se zubem, vrtačkou, ústy a tak, vše laděno do růžova a bíla a vypadá to fakt moc hezky.

      Vymazat
    2. Simi, když jsou ty obrazy tak ošklivé i když drahé, aspoň je nikdo nepřijde ukrást.
      Nebo jo? Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Nečekané ale řekla bych docela vtipné i když podivné a že člověk přijde na jiné myšlenky, to nepochybuju. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vystihla jsi to naprosto přesně - vtipné, i když podivné :D.

      Vymazat
  12. Kocůr na závěr. Tak to má být. A navíc je černý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On tam je tedy ještě jeden černý kocůr. Ale čím déle se na obrázek dívám, tím větší mám pochyby, zda se skutečně jedná o kocůra :).

      Vymazat
    2. Jestli vona to nebude spíš číča :D

      Vymazat
    3. No, i to je varianta... :D

      Vymazat
    4. Dneska jsou i nebinární pohlaví.

      Vymazat
    5. To byly časy, když byly jenom dvě. Dnes aby se v těch sedmdesáti prase vyznalo...

      Vymazat
  13. Tak to je mazec, to jsem nikdy neviděla :D.
    Je fakt, že v čekárnách jsou často pesimisticke letáčky ohledně různých onemocnění, ale tohle je teda pecka :D
    Jo, taky bych tam měla jít, ale nemohu se k tomu nějak dokopat :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, občas z těch letáčků jde hlava kolem :D. Tak se dokopej, já to zvládla, tak ty to taky dáš :).

      Vymazat
  14. nekteré obrázky no dess :D asi mám jiný styl :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vzhledem k tomu, že nevím, co je no dess, tak asi nedokážu adekvátně reagovat na komentář... :D

      Vymazat
  15. Puzzle!
    Erotický puzzle.
    Ale popravdě docela obdivuju fantazii autorky. A zaujalo mě spojení ženy a černé kočky. - Aha, už vím. Jasně. :D
    Musím uznat, že máte kreativní výzdobu čekárny. Sice si pořád nejsem jista, jestli se mi to líbí nebo nelíbí, ale malby jsou opravdu osobité. :D
    Takovou ze života :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci říct, takové ze života. Tak mě překvapily, že jsem ztratila souvislosti :D
      Ale řekla bych, furt lepší tyhle obrázky, nakonec docela rozverné, než reklamy o rakovinách nebo těhotenství.

      Vymazat
    2. Jo! Naprosto trefný, erotický puzzle! :D Ono je to takový dráždivý, ale já se přiklonila k variantě, že se mi to líbí moc :D.

      Vymazat
    3. A máš pravdu, když jsem byla kdysi postavena před drsné rozhodnutí lékařů a řešila ve vysokém stupni těhotenství otázku, jestli si miminko nechat s tím, že stejně umře jak ono, tak možná i já, nebo ho nechat zabít, tak poslední, co jsem potřebovala v čekárně u gynekologa vidět, byly právě šťastné obrázky o těhotenství. Strašně mě to tenkrát zraňovalo. Tahle výzdoba je taková neutrální, může se k ním přistupovat spousty způsoby a skoro každý si v tom najde to, co potřebuje :).

      Vymazat
  16. Jani jsou ty obrázky děsně fajne �� Fukčarinka ����

    OdpovědětVymazat
  17. ����to černé měli být smajlíci- Fukčarinka ����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, že smajlíci někdy fungují a někdy ne, že? Ale díky za vysvětlení, hned se na to kouká lépe :).

      Vymazat
  18. Tak to je pěkné zpestření v čekárně. Rozhodně se mi to líbí, vůbec mi ty obrázky nepřipadají vulgární, je to zkrátka takové originální umění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně, originální, to je to správné slovo! :)

      Vymazat
  19. To jsou fakt nechutné obrázky. :D Ale on asi gynekolog musí o ženském těle smýšlet trochu jinak a nevnímat ho jako něco posvátného, sexy, nedotknutelného, uchvacujícího, uměleckého... já nevím... asi je to jejich forma vypořádání se s denní realitou. :D Pro mě by byla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechutné obrázky? tamtudy se každý narodí, tak jaképak copak? a jak znám mužské, tak na ta místa jsou zvědaví docela dost. Jen si nemyslím, že musí viset jejich obrázky na každém rohu, nicméně u gynekologa v této podobě mi to přijde docela vhodné.
      Vždyť i ta nejobyčejnější podoba křídou na vratech občas někde straší!
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Baryn - jak říkám, sto lidí, sto chutí, byla by na světě nuda, kdyby to měli všichni nastavené stejně :).

      Vymazat
    3. Jiřinko, to je tak krásný komentář, napsala jsi to moc pěkně, lidsky! :)

      Vymazat
    4. Janinko, že bych nakonec byla člověk? ty a tvé příspěvky roubované na výplody tvých dětí mě moc bavíte!
      Už dlouho nebylo nic o polovičákovi!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    5. Jsem ráda, že tě bavíme! :D Polovičák je v útlumu, pořád pracuje, tak nemá čas na vymýšlení kravin a já musím psát o něčem jiném :D.

      Vymazat
    6. To beru, vydělávat se musí. Jiřina z N.

      Vymazat
  20. Janinko, na mne to dělá dojem jako skalní malby někde v Austrálii. Pac a díky za umění. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle spojení mě nenapadlo, ale když na to tak koukám, tak snad i jo! :)

      Vymazat
  21. Nemile se mě dotýká, že to jsou všechno černoši a černošky. Bílá by měla převážit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A těch pět bílých mimin v břiše je jako co? :)

      Vymazat
  22. Jani, tak to máte parádně vyzdobenou čekárnu, my tam máme jen zarámované tématické letáky. V červnu jsem tam taky byla, naštěstí taky chodím jen jednou ročně a nerada. v čekárně a u sestry rouška, u prohlídky mi doktor nabídnul, že pokud chci, mohu roušku sundat, přišlo mi to milé a příjemné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme :). U nás se absolvuje v roušce i prohlídka, pan doktor je už trochu starší. Ale i kdyby mi to nabídl, asi bych si jí, vzhledem k tomu, že máme covid v práci, stejně nesundala.

      Vymazat
  23. Obrázky mě pobavily. Taková výzdoba vůbec není marná. Odreaguje a rozesměje...

    OdpovědětVymazat
  24. Přinejmenším originální! U nás jsou spíš klasické fotografie, maminka a děťátko apod. A pak různé vzkazy, příkazy, rady.. Podobné obrázky by ve mě vyvolaly úsměv 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, originální 😀, člověk alespoň přijde na chvíli na jiné myšlenky 😊.

      Vymazat
  25. Tak ako toto je pecka. Musíte mať gyndosa s brutálnym zmyslom pre humor 😂😂😂 to by mi hneď zlepšilo naladu, u nás sú také depresivne letáčiky že odber plodovej vody, estetické operácie po pôrode, čím zvlhčit prirodzené prostredie, no tak toto mi k upokojeniu veľmi nepomôže. Toto je pecka navrhmem svojej čo na to povie 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je na svůj věk úplně boží! Teda, já sice vůbec netuším, kolik mu je, vypadá už sedmnáct let, co k němu chodím, pořád stejně :D, ale podle toho, že dostal diplom o dva roky dřív, než jsem se já narodila, tipuji, že kolem 70 mu asi být musí :D.

      Vymazat
  26. Zřejmě se jedná o výtvarnici Zdenu Huškovou. Její obrázky jsou okouzlující a vtipné. Tipovala bych, že i pan gynekolog je asi takový. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za informaci, doplnila jsem ji do článku. A ano, máte pravdu, pan gynekolog vskutku takový je. Hezký den! :)

      Vymazat
  27. Taková čekárna by se mi líbila a určitě by odvedla mé myšlenky jinam, takže by prohlídka pro mě proběhla ve větším klidu. U mého pana primáře jsou v čekárně jen čtyři bílé stěny…škoda…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že právě to mají obrázky na starosti - odvádět myšlenky jinam :).

      Vymazat
  28. Príma vtipná výzdoba - obrázky mě neuráží, v gynekologické čekárně jsou uklidňující ☺

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).