Eko-bio-racio podzimní skřítkovský věnec...

 

...popáté.

Možná si pamatujete, jak jsem se tu minulý rok prsila, že podzimní věnec u mě vidíte opravdu naposledy. No, zase jsem kecala, ale budiž mi ke cti, že v plánu to fakt bylo. A když už z toho tedy nakonec sešlo, tak při tom alespoň ani trochu nezaplakala moje peněženka. Šlo totiž o věnec... repasovaný. Nebo taky eko-bio-racio, chcete-li :). A jak se taková věc přihodí? Úplně jednoduše, stačí mít narvaný sklep od podlahy ke stropu, zašít tam věnec, který si s vámi hraje další rok na schovávanou, udělat nový, další rok uklidit sklep a najít tam ten první. Pravda, tou kompresí ve sklepě utrpěl značné vady na kráse, ale na vyhození taky úplně nebyl. A tak jsem ho celý rozebrala na prvočástice, očistila od lepidla, co se dalo jsem zachránila, něco vyhodila, zbytek doplnila z bordeltvořící skříně a bylo vymalováno. Tedy zkompletováno. A za odměnu ho dostane moje maminka k svátku, které, jakožto spořivé Panně, věnec s takovouto neuvěřitelnou historií zcela jistě udělá radost :).

Doufám, mami, že oceníš nejen kouzelnou historii tohoto věnce, ale také bolest, kterou jsem při jeho tvorbě podstoupila. Ta popálenina druhého stupně od vroucího lepidla při lepení POSLEDNÍ dekorace opravdu v plánu a z lásky nebyla :).










54 komentářů:

  1. Jani, je krásný a určitě mamince udělá radost. 👍💕
    Tavná pistole je prevít, já si loni při dokončování vánočních dekorací udělala puchýř jako krom. Bylo to až v úplném závěru.
    Krásné podzimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji, radost udělal :). Vítej v klubu puchýřáků, většinou si dávám pozor, ale tentokrát to neklaplo, byla jsem moc hrrr :D.

      Vymazat
  2. Janísku,
    to je ZAS nádhera! :-) Ta slunečnice na kloboučku je TOP! :-) Šikulka!

    OdpovědětVymazat
  3. Věnec vypadá úžasně, taky bych takový brala :) Určitě udělá radost, nejlepší jsou dárky dělané s láskou <3 Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc krásný. Věřím, že se mamince bude líbit. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Popáleniny znám dokonale, ale musím říct, že poslední dobou už se lepším, podzimní věnec byl úplně bez úhony :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji, od té doby, co jsem si v květnu spálila ruku vroucím olejem a doteď se to nezhojilo, si dávám pozor, ale ta poslední zatracená kapička lepidla měla jiný názor :D.

      Vymazat
  6. Janinko, ty jsi holka šikovná. Takový krásně barevný věnec rozsvítí i ty pochmurné podzimní dny, maminka bude mít určitě radost. Také bych měla, ale nemám takhle šikovnou dceru. Je fakt, že mě ruční práce začaly bavit až v pozdějším věku, tak se třeba někdy také dočkám. Třeba věnec na hrob ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmankote, Evi, to je černý humor jaksepatří, fakt jsem se od srdce zasmála! :D Moc ti děkuji a přeji, aby ses taky jednou dočkala :).

      Vymazat
  7. Krásné ve nec, klobouk dolů... Jo recyklace, to teď frčí na plné obrátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo nerecykluje, jako by nebyl :D. A moc děkuji! :)

      Vymazat
  8. No jo, když už Janinka dělá věnec, to nejspíš už musí být podzim :-). Byla by škoda, kdyby věnec zůstal v komprimovaném stavu, ale každý potápěč i pilot ti potvrdí, že dekomprese umí bejt prevít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skřítka uprostřed věnce by s piloty i potápěči zcela jistě souhlasila! :)

      Vymazat
  9. Je něco hezčího než dárek od srdce? Jedině snad už jen samo srdce, něžně vyrvané z hrudi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi není :). To srdce by nejspíš hodně bolelo, oběť v podobě puchýře považuji za dostačující :D.

      Vymazat
  10. Věnců (v této těžké době bohužel) není nikdy dost :(.
    Ale opravdu je jak nový. A povzbudivý úsměv panáčka ho korunuje.

    OdpovědětVymazat
  11. Procházkovic, ty máš puchýř ?
    Já si v honbě za nádherným mechem na podzimní dekoraci rozbila hubu, flákla jsem sebou v lese, jak široká, tak dlouhá. Žebra mne bolí už dva týdny.
    Ale pro krásno se musí trpět.
    Posílám pozdravení do okresu na sever a věnec je jako vždy tip ťop ... dokonalost sama !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak napůl, teď tam kouká maso :D. Ale jak už jsem psala výše, na to, co mi provedl rozpálený olej na ruce před pár měsíci, tak na to tahle popáleninka nemá ani zdaleka.
      Ty jsi taky dobrý expert, máma zase minulý týden spadla z jablůňky :D. Opatruj se a moc děkuji! :)

      Vymazat
  12. Mamince udělá věnec jistě radost. Je úžasný ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. Je moc krásný :) to je vždycky jako naschvál, když člověk něco hledá, nenajde to, když to nehledá, tak to najde, klasika :D
    Auu, to muselo bolet :(. Já si pamatuji, když jsem byla menší a s mamkou jsme dělaly vánoční věnec, stříhala jsem (pro změnu PRVNÍ) větvičku a střihla jsem se do prstu, taky to docela bolelo :D.
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, já to mám téměř vždy v souvislosti se sklepem :D, tak doufám, že tam ten pořádek nějakou dobu vydrží :D. Bolelo, ale zažila jsem daleko horší popáleninu, takže tohle byla procházka růžovým sadem :).
      Tvoje vzpomínka je taky dobrá, stříhnutí považuji za stejný teror, jako spálení, je tam víc krve a bolí to déle. Tak snad jsme si to vybraly a už to bude jenom dobré :).

      Vymazat
  14. Věnec je vydařený,úplně jsi mě naladila na podzimní výzdobu.��

    OdpovědětVymazat
  15. nádherný podzimní věnec :) ♥

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ale zase takový krásný! Co dodat! Jako vždy. :) Byla by věčná škoda, aby nebyl.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ten je naprosto kouzelný! ♥ Určitě za trochu té bolesti stál ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné. Moc pěkné. Smekám. A to preferuji věnečky cukrářské...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokráte děkuji! :) Na pokoukání jo, ale jíst se to nedá, to takové věnečky plněné žloutkovým krémem z odpalovaného těsta, to je jiná! :)

      Vymazat
  19. Ten je krásný! V první chvíli jsem se lekla, že už se připravuješ na Vánoce, to bych snad musela začít taky 😉
    Počasí by na to sice bylo, ale letos nějak nevím co bych měla... Podzimní věnec jsem nikdy nedělala, ráda bych, ale takových krásných věciček cos tam dala ty asi nenajdu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc děkuju! :)
      Naše papírnictví je prostě pokladnice plná takových věciček a ozdob, chodím tam moc ráda. A kdepak vánoční, ale je pravda, že první dekoraci jsem si na něj zrovna dnes koupila! :D

      Vymazat
  20. Tak ten je fakt nádherný. U teba doma to musí vyzerá úžasne. Výzdoba na každé ročné obdobie.. aj keď si myslím že tá jesenná je najkrajšia. A stále bude. .

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, krásný jako vždy a ty detaily! to jsem si zas smlsla. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tyjo, skvostný kousek! Krásný, podzimními barvami hrající.

    OdpovědětVymazat
  23. Jani, ten je zase tak nádherný....Ách...

    OdpovědětVymazat
  24. Pane jo tak ten je kouzelný. Jak se koukám, já asi ani o podzimní tématice nestihnu napsat, už měsíc chystám zveřejnění článek o grilování :(

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).