Hovno a izolační místnost...


...aneb další zápis do školního deníčku.

Hovno

"Mamííí, naše paní učitelka je sprostá!"

Je to dobrý, mozek funguje a pozná mezi tím vodopádem, který se z Matýska nepřetržitě valí, důležitý pramínek.

"Jo, a copak tak strašnýho řekla?"

"No, když ve třídě telefonovala, tak řekla, ať neposloucháme cizí hovory a že si máme zakrejt uši. Já jsem si je zakryl jenom jako a slyšel jsem, jak paní učitelka do telefonu říkala, že má teda na stole úplný hovno!" 



Izolační místnost

"Maminko, já jsem včera ve škole kejchal a paní učitelka říkala, že jestli si kejchnu ještě jednou, tak mě zavře do izolační místnosti a zavolá rodičům, aby si pro mě přijeli!"

Chápu zděšení paní učitelky, neb jestli Matýsek zdědil kýchání po mně, které jsem já podědila zase po své babičce, je to o nervy. Když začnu, nevím, kdy a jak přestat, prostě to tak mám. Ale pro jistotu se stejně zeptám...

"A kolikrát jsi kýchnul?"

"Dvakrát!"

Tak to jo, hlavně zachovejte paniku! 

60 komentářů:

  1. Tak to je skvělý :D je potřeba se v téhle době také něčemu zasmát
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Moji milostivou taky někdy popadnou záchvaty kýchání. Izolační místnost - to je dobrá inspirace.
    Že to ty školy mají od plukovníka?

    OdpovědětVymazat
  3. Hovno na stole pobavilo, i ten obrázek je perfektní :D Chudáci děti, aby měli strach už ve škole zakašlat, před pár dny jsem četla, že děti se utíkají o přestávkách nadechnout na toaletu, kde si na chvíli sundají roušku... Divná to doba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, nadýchat se hovno-výparů... Hmmh... To je fakt postavený na hlavu! :-(

      Vymazat
    2. My tam chodívali kouřit...

      Vymazat
    3. Díky, jsem ráda, že tě to pobavilo :D. Co jsem slyšela od prvorozeného, tak si sundávají roušky okamžitě, jakmile odejde učitel ze třídy, aby se nadechli. Matýsek je mít ve třídě nemusí, takže tam je to v pohodě.

      Vymazat
  4. Milá Kometko Lítací,
    tak zápis sám o sobě je dobrý (dost mě zaujal už dobře zvolený název :-D). Ale pak jsem si DO DETAILU prohlídla ilustrační obrázek - a začla se smát znova! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji! :) Jestli mluvíme o tom samém detailu, původně byl vedle telefonu kelímek s pastelkami, jakože paní učitelka. Ale pak mě něco asi osvítilo a dala jsem tam místo toho hromádku :D.

      Vymazat
    2. No samo, že mluvíme o tom samém! Člověka v životě hovory o ho..romádce neminou. Ale tenhle je bezkonkurenčně nejlepší! :-D Takovéhle hovory H si prostě nemohu nechat ujít! :-D

      Vymazat
    3. Dííík, budu mít našponované uši, třeba se k nim donese další h-story a já se s ní tady ráda podělím! :D

      Vymazat
  5. Janinko pěkně jsem se nad tím obrázkem zasmála,paní učitelka při vyučování používá mobil???No asi musí,ale Matýsek je dobrej,alespoň se zasmějeme....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že jsi se zasmála :). Paní učitelka má mobil služební, takže ho používá i při vyučování, v komunikaci s rodiči a tak :).

      Vymazat
  6. Dvakrát kýchnout, to už je na pováženou! Izolace je, myslím, nezbytná - pro jistotu tepelná, elektrická i biologická :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Můj soused kýchá celé ráno a vždy u toho řve ... kurva, zavři to okno. Čím blíže k jaru, tím víc je vulgárnější.
    Tvůj syn je již můj druhý šálek k osvěžení mlhavého rána, první byla káva.
    Zdravím vás na sever a všem přeji ... hlavně se neposrat !! Vydržať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj soused je jako můj manžel, jen u toho tak neřve :D.
      Ale jo, my vydržíme. Musíme. Rádi jsme přispěli k tvému rannímu osvěžení :).

      Vymazat
  8. Nejhorší smrt je z vyděšení! Takže kýchejme na zdraví a ať se daří v izolaci!

    OdpovědětVymazat
  9. Opět jsi mě báječně pobavila. 👍 Prý smích léčí a prodlužuje život. Takže děkuji za jeho prodloužení.
    Já kýchám několikrát za sebou, jako když se střílí z kulometu a totéž moje dcera. My dvě, když se do toho dáme, tak by izolační místnost nestačila. To by nás museli deportovat na pustý ostrov. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, rádo se stalo! :)
      Když jsem byla u babičky na návštěvě a začala kýchat, věděla jsem, že mám půl hodiny volna :D.

      Vymazat
  10. Ježíš, to já bych teď v izolační místnosti byla zavřená pořád. Jsem alergik a tak o kýchání u mě není nouze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je nás tu takových asi hodně. To vypadá na mejdan v izolační místnosti :D.

      Vymazat
  11. Kdysi dávno kýchl v předsíni můj muž a moje sousedka se mně potom ptala, jestli jsem také slyšela, jak někdo volá o pomoc ☺ Janinko, díky za prodloužení života, ha ha ha ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, a i já ti musím poděkovat, tvoje historka ze života je taky skvělá! :D

      Vymazat
  12. Já teda učitelku říct hovno asi neslyšela. Škoda - já totiž furt říkám, že nás naponínaly, ale samy nejsou svaté. Pobavila jsem se. :D
    A to kýchání - podle paní učitelky je tvoje dítko nemocné? Co by potom říkala naší babičce, která kýchá i osmkrát za sebou? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I učitelé jsou jenom lidé 😂.
      Nevím, jestli nemocné, v každém případě to asi bylo otravné. S babičkou bychom se mohly do té izolační místnosti rovnou zavřít samy 😀.

      Vymazat
  13. Chudák paní učitelka, co tam asi chtěla původně mít...?
    Kristina kýchá nejméně 7x za sebou. Vždycky jsme jí to v práci počítali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec netuším, asi nic důležitého, když to bylo hovno :D.
      Já to mám taky tak, někdy i dvacetkrát, to je fakt peklo, celý den mě pak bolí hrudník :D.

      Vymazat
  14. Ta paní učitelka mluví jako dlaždič, ale má to i své kladné stránky, svým výchovným působením dětem přiblíží reálný stav, aby nežily jen ve skleníkových podmínkách :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že děti to překously a nebylo to nic, co už by neslyšely. Soudím tedy podle toho, co z těch skupinek před školou občas vypadne :D.

      Vymazat
  15. To je dobrej systém: Zakryjte si uši, ať můžu nadávat. Jednou to budu aplikovat doma. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Čo iba potvrdzuje môj názor na naše súčasné školstvo. Je úplne na h...o také veľké ako má pani učiteľka na stole. A tie výrazy nenašli, nekychaj lebo skončíš v izolacke ma začínajú neskutočne iritovať. Dnes už je aj sopeľ taký nebezpečný, že koniec 😡😡😡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv. Máš rýmu, zůstaneš doma a nikdo se s tebou nebaví, i když minulý rok nikomu nevadilo, že má dítě celý podzim až jaro nudli u nosu. Jako jestli se něco nestane, tak se stane asi něco mně :/.

      Vymazat
  17. S dětma je fakt legrace. Dospělí jsou někdy, jako by se zapomněli smát.

    OdpovědětVymazat
  18. Za prví nechápu telefonát učitelky, a taky to s tou místností :D Ale toto mě teda pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ona v devadesatkach vyšla Velká kniha o hovni, kde jsou ukázky z literatury o tomto extrementu (např. z knihy Podzemní p
    Praha, tuším I z Vrchlického).. Hepci..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem o téhle knize někde četla. A na zdraví! :)

      Vymazat
  20. Je fajn si pročítat podobné články. Aspoň člověk vidí, že i za současné situace není nouze o humorné situace. :) I když by jeden skoro až řekl, že úplně stačí pozorovat tu komedii, co se odehrává mezi těmi "nahoře".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :), snažím se, jinak bych se z toho musela zbláznit. To "nahoře" totiž už dávno komedie není, to je tragédie jako ze Shakespeara. Ještě, že si z nich ten náš národ umí udělat srandu :).

      Vymazat
    2. Tak třeba dneska jsem viděl komentář s tím, že restaurace jsou sice zavřené, ale v obchodních centrech ty KFC a Burger Kingy jedou pořád. Jestli to je pravda (ono se mi to ani nechce hledat a ověřovat, protože se nechci zbytečně vytáčet), tak je to už vážně šaškárna... :D

      Vymazat
    3. Ono to je celé divočina, dnes jsme v práci dostali k přečtení usnesení vlády ČR, a tam se píše, že restaurace můžou jenom přes výdejová okénka a pokud ho mají, tak před restaurací asi lidi posedávat u stolu můžou, ale podle pravidel, bla bla bla :D.

      Vymazat
  21. :D :D No jo, paní učitelka je očividně zajímavá osobnost. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ono úplně super je, když začneš kýchat v obchodě. Mám to asi jako ty, jsou to salvy a rozhodně nezůstane u jediné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, dnes jsem byla v obchodě s botami a začala kýchat. Kdyby mohly, tak mě propalují pohledem snad i ty boty :D.

      Vymazat
  23. Obrázek pobavil a co se kýchání týká mam to stejné jako ty když začnu, nejde přestat… Ještě že autobus nemá izolační místnost…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :). Autobus sice izolační místnost nemá, ale pořád tě z něj můžou vyhodit, tedy pokud zrovna nejsi řidička :D.

      Vymazat
  24. Jako, není to snadný - kýchneš v čekárně nebo ve frontě a skoro to vypadá, že je po tobě. Lidi jsou zmagořený... na druhou stranu se jim nemůžu divit, taky ve mně hrkne a to se považuji za člověka rozumného, odolného a nad věcí, ovšem taky mám nemocný srdce a nadváhu. Není to snadný, ale dokud cítíš hovno, je to na dobrý cestě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, nějak to musíme zvládnout, vydržet a hlavně přežít. To dáme! :)

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).